Hotel RELIEF Kokura Station
Hotel a Kitakyushu, a poca distància a peu de l'atractiu següent: Riverwalk Kitakyushu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel RELIEF Kokura Station





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Semi Double Room Non smoking

Semi Double Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Semi Double Room Smoking

Semi Double Room Smoking
Carregar totes les fotos de: Double Room-Non-Smoking

Double Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Double Room-Smoking

Double Room-Smoking
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room-Non-Smoking

Standard Twin Room-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-6-1 Kyo-machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Quintessa Hotel Kokura Comic&Books
Quintessa Hotel Kokura Comic&Books
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 196 opinions
Preu actual: 56 €
28 de jul. - 29 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1000 JPY per dia (a 160 m).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF station
RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Relief Kokura Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel Kitakyushu
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel RELIEF Kokura Station
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kunihiko
Viatge de negocis, Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kunihiko
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Masao
23 de febr. de 2025
Masao
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshikazu
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshikazu
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
オキタ
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
オキタ
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
sungsu
5 de gen. de 2025
sungsu
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SeungBeom
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SeungBeom
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryo
Viatge de negocis
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Chiyako
3 de des. de 2024
Chiyako
Estada de 10 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MINJU
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
잘쉬고 갑니다~~~^^
MINJU
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
クニカズ
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
クニカズ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
ふみゆき
Viatge en parella
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ふみゆき
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
NOBUO
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NOBUO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
EIJI, White Rock
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EIJI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
ツトム
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ツトム
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Shun
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shun
Estada de 16 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
アキヒデ
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
アキヒデ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
SATOMI
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOMI
Estada de 7 nits (set. 2024)
8/10, Bo
ちえり
Viatge de negocis
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ちえり
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Masafumi
Viatge de negocis
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masafumi
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
TOKO
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOKO
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
パン、飲み物サービスが最高。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)