Hotel Fuchsen
Hotel a Kirchheim unter Teck amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fuchsen





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual prèmium

Habitació individual prèmium
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (single use)

Suite júnior (single use)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual prèmium

Habitació doble per a ús individual prèmium
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Schlierbacher Strasse 28, Kirchheim unter Teck, 73230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ateckhotel
Ateckhotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 12 opinions
Preu actual: 152 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fuchsen Kirchheim Unter Teck
Fuchsen Kirchheim Unter Teck
Hotel Fuchsen Hotel
Hotel Fuchsen Kirchheim unter Teck
Hotel Fuchsen Hotel Kirchheim unter Teck
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fuchsen
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jason, Telford
16 de des. de 2024
Jason
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebecca
31 d’oct. de 2024
Rebecca
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Schmidt
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schmidt
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jürgen
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Stephan
Viatge de negocis
30 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Kurt
Viatge de negocis
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurt
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Kurt
Viatge de negocis
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder GUT
Kurt
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Kurt
Viatge de negocis
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOP
Kurt
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Christian
7 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Christoph
Viatge de negocis
5 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Businesshotel
Christoph
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
10 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en família
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Werner
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Werner
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zu Empfehlen
Frank
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
jean michel
Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel proche de Schlierbach
jean michel
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Wolfgang
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfgang
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Herbert
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herbert
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut und ruhig
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
규식
13 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
규식
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Andreas
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (nov. 2018)