Hotel Viking Star
Hotel amb tot inclòs amb 2 restaurants i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Viking Star





VIP Access
Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera profunda
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yenimahalle 489 Sokak No:3 Kemer Antalya, Kemer, Antalya, 07980
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eldar Garden Resort Hotel
Eldar Garden Resort Hotel
- Piscina
- Tot inclòs
- Spa
- Piscina infantil
7.0 de 10, Bé, 12 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 3 EUR per nit. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 3 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 19016
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Viking Star
Viking Star Hotel
Viking Star Hotel Kemer
Viking Star Kemer
Hotel Viking Star Kemer
Hotel Viking Star All Inclusive Kemer
Hotel Viking Star All Inclusive
Hotel Viking Star Hotel
Hotel Viking Star Kemer
Hotel Viking Star Hotel Kemer
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Viking Star
7,4
Bo
8,6
Neteja
6,6
Ubicació
7,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
6,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ülkü
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ülkü
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge en família
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Brian
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Brian
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Solveig
10 d’oct. de 2024
Solveig
Estada de 14 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Aytac
Viatge en grup
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aytac
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Carl
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a 5 star hotel.


Carl
Estada de 3 nits (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Istek
21 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Biraz sakin olmali
Istek
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Personel ler sanki soğuk duvar gibiydi.
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Close to nightclubs, small hotel, beach is outside
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Ilker
16 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Idare eder
Ilker
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genial
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Erdal, Bodrum
24 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erdal
8/10, Bo
MUSTAFA
4 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUSTAFA
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flott hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de juny de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions








