ibis Kayseri
Hotel a Kocasinan amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Kayseri





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
7,6 sobre 10
Bé
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
7,8 sobre 10
Bé
(41 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yenipervane Mah., Bulvari No:163, Kocasinan, Kayseri, 38110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wyndham Grand Kayseri
Wyndham Grand Kayseri
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 826 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Número de registre de l’allotjament: 11514
Informació addicional
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Hotel Kayseri
Ibis Kayseri
ibis Kayseri Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Kayseri
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Otakar
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Otakar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Pablo
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Pablo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alper
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alper
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
M. sertac
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
M. sertac
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Bedri
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bedri
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Serra
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Serra
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
TAHSIN
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAHSIN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ezgi
3 de març de 2025
ezgi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Okan
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Okan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Eren
24 de febr. de 2025
Eren
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Taha Yasin
24 de febr. de 2025
Taha Yasin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
RECEP
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RECEP
Estada de 8 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Esin
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
RECEP
Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RECEP
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALTAN
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALTAN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mehmet
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mehmet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
özhan
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
özhan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aslihan
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aslihan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cansu
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cansu
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ercan
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ercan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hakan
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hakan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Mert
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Fiyat performans oteli
Mert
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tolga
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tolga
Estada de 2 nits (febr. 2025)