Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Leela Grande Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació reial

Habitació reial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kunjpura Road, Near Civil Hospital, Chowk, Karnal, 132001
Sobre aquest allotjament
Leela Grande Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 250.00 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4000 INR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2000 INR (entre 12 i 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL LEELA GRANDE Karnal
LEELA GRANDE Karnal
LEELA GRANDE
Leela Grande Hotel Hotel
Leela Grande Hotel Karnal
Leela Grande Hotel Hotel Karnal
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Leela Grande Hotel
8,4
Molt bo
9,2
Neteja
8,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Tushar
10 de maig de 2025
Tushar
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jaisankar
Viatge de negocis
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaisankar
Estada de 3 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Bhawan
19 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bhawan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Bhagirath, Ameerpet
17 de nov. de 2022
Bhagirath
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Vinod Kumar
18 de set. de 2022
Vinod Kumar
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
PRASUN
24 de febr. de 2022
PRASUN
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
PRAMOD
Viatge en família
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
PRAMOD
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
manjot
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
manjot
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
GAURAV, Miami, FL
Viatge en família
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GAURAV
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Deepak
Viatge en família
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Deepak
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Usha
3 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Usha
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Harpreet
8 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Harpreet
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Ajay
11 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ajay
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Deepak Raj
9 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Moderate Living
Deepak Raj
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Arianna Sofia
18 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicest and Most Helpful Staff
Arianna Sofia
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
maipenrai, Japan
2 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A hotel with nice hospitality
maipenrai
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Good Hotel in the heart of city .
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Sukhi , Toronto, ON
9 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació