Nadir Business Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mesquita de Yunus Emre
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nadir Business Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ahiosman Mah 31. Sok No 10, Karaman, Merkez, 70100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

New Karaman Otel
New Karaman Otel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 51 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 12396
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Nadir Business Hotel Karaman
Nadir Business Karaman
Nadir Business
Nadir Business Hotel Hotel
Nadir Business Hotel Karaman
Nadir Business Hotel Hotel Karaman
Preguntes freqüents
Opinions: Nadir Business Hotel
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
YASUHITO
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YASUHITO
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Beate
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Beate
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Jong Kook
7 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jong Kook
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jale
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Temiz ve konforlu.
Jale
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Fatih
26 de jul. de 2024
Fatih
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hakan
Viatge de negocis
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hakan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Bülent
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bülent
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Peter
18 de març de 2024
Peter
Estada de 3 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Aysha
13 de nov. de 2023
Aysha
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Jens
14 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 2 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Amar
28 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mitigé
Amar
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Olga
25 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olga
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel Darius
27 d’oct. de 2022
Daniel Darius
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karaman
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sigara içilen otel!!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Emiel
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emiel
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Aleksanbra
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació