M Hotel
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Mercat Nocturn de Liuhe
Galeria de fotos de l’allotjament M Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, sense finestres

Habitació empresarial, sense finestres
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.231, Qixian 2nd Rd, Cianjin District, Kaohsiung, 80143
Sobre aquest allotjament
M Hotel
Allotjaments similars

Legend Hotel Liuhe
Legend Hotel Liuhe
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Sala de jocs
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150 TWD per adult i 150 TWD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 90 TWD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
M-Hotel Hotel Kaohsiung
M-Hotel Hotel
M-Hotel Kaohsiung
M-Hotel
M Hotel Hotel
M Hotel Kaohsiung
M Hotel Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: M Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Julia Karin
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia Karin
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Alice
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alice
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CHUNGCHEN
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


CHUNGCHEN
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pochi
Viatge en grup
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pochi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
一人旅
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIWEI
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIWEI
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YUNCHEN
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
雙人房




YUNCHEN
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MEIYU
Viatge en grup
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEIYU
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hsuanling
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hsuanling
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Pak Lun
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pak Lun
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tzuyi
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








