Greet Inn
Hotel d'estil art-déco amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Greet Inn





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple de luxe

Habitació triple de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple de luxe

Habitació quàdruple de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 2 llits dobles

Habitació doble estàndard, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.161, Liuhe 2nd Rd., Qianjin Dist, Kaohsiung, 801
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Chateau de Chine Hotel Kaohsiung
Chateau de Chine Hotel Kaohsiung
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 450 TWD per adult i 250 TWD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 400 TWD per dia (a 300 m).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 高雄市旅館505-2
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Greet Inn Kaohsiung
Greet Kaohsiung
Greet Inn Hotel
Greet Inn Kaohsiung
Greet Inn Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Greet Inn
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Quennie
Viatge en família amb nens petits
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quennie
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PO TAI
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
PO TAI
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Asami
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Asami
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Wenchun
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenchun
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
shuji
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
shuji
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Kit Chun Kathy
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kit Chun Kathy
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
kohei
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kohei
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
HUNG HUNG
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HUNG HUNG
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUE
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUE
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
PING PING
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PING PING
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Po Ling
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Po Ling
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAKI
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAKI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yu Jen
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu Jen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Toshimi
Viatge en parella, Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshimi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Keiko, O-ta
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Evelyn
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
WAI TAK ADY
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WAI TAK ADY
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
TA WEI
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TA WEI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
AIFEN
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AIFEN
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hiu Yin
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hiu Yin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chi Kwan Carol
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi Kwan Carol
Estada de 2 nits (març 2025)