Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Apato Cityhome





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Sofà llit: doble
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Elite

Habitació doble o amb dos llits individuals Elite
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.94, Ziqiang 3rd Road, Lingya District, Kaohsiung, 802
Sobre aquest allotjament
Apato Cityhome
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100 TWD per adult i 100 TWD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 200 TWD per dia (a 450 m i obert les 24 hores).
- Càrrec per l'ús del bressol: 200.0 TWD per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 TWD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Apato Cityhome B&B Kaohsiung
Apato Cityhome B&B
Apato Cityhome Kaohsiung
Apato Cityhome Kaohsiung
Apato Cityhome Bed & breakfast
Apato Cityhome Bed & breakfast Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Apato Cityhome
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
9,2
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de maig de 2025
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
YU HSUN
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YU HSUN
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
nok hang
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
不錯。
nok hang
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yu ta
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu ta
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KE YING
23 de nov. de 2024
KE YING
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hsiang Han
2 de jul. de 2024
Hsiang Han
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
AHUA
Viatge en família
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AHUA
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
CHIN-FA
1 de gen. de 2024
CHIN-FA
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Tee Chuang
Viatge de negocis
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tee Chuang
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
yu ta
Viatge en família
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yu ta
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Shinobu
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinobu
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ho Yin
18 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ho Yin
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
CHIA CHING
3 d’abr. de 2023
CHIA CHING
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Tsung Cheng
2 d’abr. de 2023
Tsung Cheng
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Sin-Ya
Viatge de negocis
18 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sin-Ya
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Lung Hsiang
Viatge en família
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lung Hsiang
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Tzu Jiun
Viatge de negocis
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Tzu Jiun
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Yung Yu
Viatge de negocis
25 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yung Yu
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Jeeng-Min
Viatge en família
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeeng-Min
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
YURU
Viatge en parella
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YURU
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Jenny
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenny
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Miranda
Viatge en família
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice and warm local place
Miranda
Estada de 3 nits (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)