The Radh Hotel
Hotel d'estil colonial amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Radh Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 202 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Petita piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

30 Colombo St, Kandy, CP, 20000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Hotel Kandy
Radisson Hotel Kandy
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 449 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 USD per adult i 7.5 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 90 USD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 0.30 USD per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 14:00 i les 17:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Radh Hotel Kandy
Radh Hotel
Radh Kandy
The Radh Hotel Hotel
The Radh Hotel Kandy
The Radh Hotel Hotel Kandy
Preguntes freqüents
Opinions: The Radh Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Mayfield
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Sam
Viatge en parella
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dissatisfied
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nadine
13 de gen. de 2025
Nadine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alison
Viatge en parella
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Naomi
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Janne
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janne
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
ANNETTE
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANNETTE
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
murtaza
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
murtaza
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ann Kristin
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flot hotel med fantastisk beliggenhed
Ann Kristin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ian
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boutique feel with high quality/comfort/service
Ian
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Himadri
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Himadri
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nicolas, Genève
5 de des. de 2024
Nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Stanley, flushing
27 de nov. de 2024
Stanley
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shannon
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Annabel
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annabel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marion, Johnson City
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierre, Montreal
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Trang Minh
Viatge en grup
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Trang Minh
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tone
Viatge en grup
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tone
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
MIMMIN
Viatge en família
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIMMIN
Estada de 2 nits (set. 2024)