Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Treebo The Qasr





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 18 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació bàsica, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Ventilador de sostre
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Colombo Junction, Market Road,, Near Masjid Noor, Kanayannur, Kerala, 682011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel South Regency
Hotel South Regency
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.0 de 10, Bé, 11 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Treebo Qasr Hotel Kochi
Treebo Qasr Hotel
Treebo Qasr Kochi
Treebo Qasr
Treebo The Qasr Hotel
Treebo Trend The Qasr
Treebo The Qasr Kanayannur
Treebo The Qasr Hotel Kanayannur
Preguntes freqüents
Opinions: Treebo The Qasr
Opinions
8,2
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jackwin
Viatge en família
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jackwin
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Vinayak
Viatge en parella
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinayak
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Jessica
Viatge en família
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Standard stay with exceptional staff service



Jessica
Estada de 3 nits (nov. 2022)
2/10, Horrible
Rojan, Brampton
22 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rojan
Estada de 8 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Rachael
1 de març de 2022
Rachael
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Sandhya
1 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Sandhya
Estada de 7 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Takato
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
メトロ駅から10分程度のリーズナブルなホテル
Takato
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Fadette
Viatge en família
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fadette
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Fadette
Viatge en família
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fadette
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Fadette
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really nice place
Fadette
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
James
22 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
A budget hotel
James
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Suban
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Worst Stay
Suban
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
H, Lecce
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Estada de 4 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Gopalkrishna, CHENNAI
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gopalkrishna
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
A good stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)