Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Hilda





Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(63 opinions)
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Esplanaden 33, Kalmar, 392 36
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ProfilHotels Calmar Stadshotell
ProfilHotels Calmar Stadshotell
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.222 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 SEK per dia (a 200 m).
- Càrrec pel llit addicional: 400.0 SEK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotell Hilda
Hotell Hilda Hotel
Hotell Hilda Hotel Kalmar
Hotell Hilda Kalmar
Hotell Hilda Hotel
Hotell Hilda Kalmar
Hotell Hilda Hotel Kalmar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotell Hilda
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Filip
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filip
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Osvald
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osvald
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arne
22 d’abr. de 2025
Arne
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johanna
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mysigt med ”hemmakänsla”
Johanna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Bjørn Roger
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bjørn Roger
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Anna
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Lena
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lena
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kim
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Helene
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helene
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Niclas
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niclas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Johanna
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mysigt och personligt




Johanna
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lena
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Charmigt
Lena
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Lotta
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lotta
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erling
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erling
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Pernilla
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Pernilla
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Lars-Olof
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lars-Olof
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leif
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
27 de febr. de 2025
Tomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leif
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Helena
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helena
Estada d’1 nit (febr. 2025)