Cricklewood Manor

Allotjament de 5.0 estrelles
Casa d'hostes de luxe amb 3 piscines a l'aire lliure i pistes de tennis a l'aire lliure

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Spa
  • Serveis de bugaderia

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
193 Albert Street, Waterkloof, Pretoria, Gauteng, 181

Què hi ha als voltants

  • Parc Jan Cilliers - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Brooklyn Mall - 17 minuts a peu - 1.4 km
  • Santuari d'Aus Austin Roberts - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Ambaixada d'Àustria - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Pretoria Country Club - 4 minuts en cotxe - 2.7 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Johannesburg-O.R. Tambo (JNB): a 29 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Kream Brooklyn - ‬13 minuts a peu
  • ‪Crawdaddy's - ‬14 minuts a peu
  • ‪Goddess Cafe - ‬19 minuts a peu
  • ‪Seattle Coffee Company - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Col'Cacchio - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Cricklewood Manor

Casa d'hostes de luxe d'estil boutique a Waterkloof
Un camp de golf al costat, una terrassa i un jardí són només algunes de les comoditats que ofereix Cricklewood Manor. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs serveis de tintoreria o bugaderia i un bar a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i aparcament de llarga durada gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar (de pagament) i 6 pistes de tennis a l'aire lliure
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i ordinadors disponibles
Característiques de l'habitació
Les 58 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida i retorn a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el casino (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el parc temàtic (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït de llarga durada a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar de pagament disponible
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • 6 pistes de tennis a l'aire lliure
  • Camp de golf de 18 forats (adjacent)

Per a famílies

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • A la vora d'un riu
  • Barbacoa
  • En un parc nacional
  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Spa

  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 2 plantes
  • 6 edificis
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil victorià
  • Construït l'any 2000
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Matalàs de la marca Tempur
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 22:00 i les 02:00, s'ha d'abonar un càrrec.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 15 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: 06:00-22:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 14:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 680 ZAR per persona només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 680.00 ZAR només l'anada (entre 6 i 18 anys).
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % del preu de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
  • Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 22:00 i les 02:00, s'ha d'abonar un càrrec.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult

Puntuació nacional

El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.

L’allotjament també es coneix com a

Cricklewood Manor
Cricklewood Manor House
Cricklewood Manor House Pretoria
Cricklewood Manor Pretoria
Manor Cricklewood
Cricklewood Manor Guesthouse Pretoria
Cricklewood Manor Guesthouse
Cricklewood Manor Pretoria
Cricklewood Manor Guesthouse
Cricklewood Manor Guesthouse Pretoria

Preguntes freqüents

Cricklewood Manor té piscina?

Sí, aquest allotjament té 3 piscines a l'aire lliure.

Cricklewood Manor accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Cricklewood Manor?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament de llarga durada són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Cricklewood Manor?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. S'aplica una taxa del 50 % per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat). Si s'abona un càrrec, es pot fer l'entrada més tard de l'horari habitual (22:00-02:00).

A quina hora es fa el registre de sortida a Cricklewood Manor?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Cricklewood Manor ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 680 ZAR per persona.

On es troba Cricklewood Manor?

Aquesta casa d'hostes de luxe es troba a Waterkloof i a menys de 2 km de les atraccions següents: Brooklyn Mall, Centre Comercial Waterkloof i Santuari d'Aus Austin Roberts. Ambaixada d'Àustria i Ambaixada del Japó també són a menys de 3 km.

Opinions

Opinions: Cricklewood Manor

7,8

Bo

7,6

Neteja

8,0

Ubicació

7,8

Personal i servei

7,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 15 de 31 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 31 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 31 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 31 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 31 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Bianca

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja

Not a 5-star I imagined

Previously I have been to a 5-Star Manor in Mpumalanga and amazing 4-Star hotels which I felt they standard was just 5-Star. However this time around my 5-Star expectation was not met at all. The rooms are nice and big - really that's about the good thing I can say. However for a 5-star and with the COVID-19 outbreak; I expected a bit of attention to hygiene however the cleanliness was not up to standard in my personal view. And the cleaners themselves were not in sync - you will ask for assistance on something they wont know; and tell you they will check or get someone to come assist -- and you will wait to no avail. Personally the restaurant was more 3-star than 5-star for me; it wasn't really bad but it was not really wow when it came to the food... So overall, for us there was not 'wow' factor that we sometimes get at 4-Stars and this was 5-Star!
Estada de 3 nits (març 2020)

10/10, Excel·lent

N

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

10/10, Excel·lent

Lindokuhle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It’s spacious and clean
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Siduduzo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Sinah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing 😉 The staff was efficient and very friendly The room was so clean,tidy and comfortable
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Sho

Estada d’1 nit (febr. 2020)

2/10, Horrible

NICHOLAS

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely peaceful venue Staff and manager were very accommodating And made us feel at home. Breakfast was amazing A big thank you to the Manager ,Jackson and Jiana
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Ancillah

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Dawid

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Clinton

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
It's a bit dated and in need of renovation. Breakfast was not that great and it's in a differant building about 800m away.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

4/10, Deficient

TATSUYA

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja

大きく、清潔なところでした

閑静なエリアです。周辺も危険は感じませんでした。ただ、エアコンが壊れていたのは、残念です。ネットは使いたい放題で良かったです。広さは抜群。
Estada d’1 nit (juny 2019)

10/10, Excel·lent

JACKIE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2019)

10/10, Excel·lent

Reena

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable room with an enjoyable Comfortable room with a delicious breakfast
Estada d’1 nit (juny 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Avis plutôt mitigé

Hôtel bien situé à Prétoria. A 5mn en voiture de Brooklyn Mall. L'hôtel est très grand (ancien manoir) et s'étend sur plusieurs propriétés. Commodités et style anciens. Peut-être un peu trop... Il vaut mieux avoir sa voiture si on est placé loin de l'immeuble principal (réception et lieu du petit-déjeuner), dans les grandes chambres avec cuisine. Le petit-déjeuner est très bon et complet. Le staff est très aimable. Les murs sont fins et il faut espérer ne pas avoir des voisins trop bruyants.
Estada de 6 nits (març 2019)

6/10, Acceptable

Lesta

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2019)

2/10, Horrible

Myrna

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

DISGUSTING AND AWFUL!!!!

One of the worst experiences of our lives. The place is dirty, hair on the beds, disgusting towels and just plain dirty. When we arrived there was no pillow cases on the bed, our friends had hair in the shower in their room, the shower head was broken and you could see that the bedding was not changed from the previous guests. We were told that it would be fixed. We left for an event and returned around midnight. The rooms were still not clean, the beds and towels were disgusting but it was so late, there was no one in sight to assist. We will definitely not recommend this to anyone.
Estada d’1 nit (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Sinah, Modikwe

Amazing, awesome, restful, quiet, staff efficient and friendly, the room was luxurious, clean and bi, I would definitely come back and also affordable
Estada d’1 nit (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

Claude

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mycket hög klass på såväl sovrum som frukost. MEN: Incheckningen fungerade inte bra. Måste betala ordinarie pris då hotellet inte fått erforderlig info från Expedia!!!! Men man hade fått mitt namn. I bokningen anges "svit". Missvisande. Troligen ett allvarligt översättningsfel. På engelska torde ha angivits "en suite", med meningen att rummet har tillgång till eget badrum, men någon svit i svensk bemärkelse är det absolut inte. Ett rum samt toalett/dusch var det jag fick!
Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10, Bo

Sibongile

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Bitter sweet !

The staff is very friendly and helpful. I I forgot my phone at checking out ,they called me and advised and they kept it for me , which was really nice and honest of them. In the rooms the walls are too thin , I could hear the people from next room , which was really unpleasant .
Estada d’1 nit (set. 2018)

4/10, Deficient

Jahna

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The hotel that spoilt Christmas

We were checked in by Jacksin , the gardener, who we met at the gat as he was about to take off on his bicycle.. The venue that we booked at , 193 Albert street is not the same venue as the one displayed on the website. Apparently the hotel consists of three properties.... we ended upp in the annex next to the servants quarters. There was no pool on site, The airconditioning as well as the Television in the room was not working. We were not able to make coffee as there was none available in the room. We tried to get some in the kitchen...... it was then that we decided that we were not going to stay in this place...... it was horribly dirty

4/10, Deficient

Eben

Què no li ha agradat: Neteja

Anniversary spoiled

I booked a room for our 20th wedding anniversary!! As per web, we were promised gowns and slipper in the room. So we didnt pack any. Guess what? NOTHING. Staff just said they don't know. There was no complimentary coffee in the room. As per staff there is nothing available? They promise 12 dstv channels. Only about 4 were available, but reception were so poor we could view only 2! Coffee cups in room were chipped. Bathroom wall was dirty. Room has no privacy as bed faces lapa area. We ordered dinner and were told there's no lamb chops as per menu. We were told we must come 7am for breakfast. Sunday 7:15am we walk into the kitchen, only to be told the cheff overslept? 8:15 we return and cheff says she was late because she was tired. Shame AND thats not all. Cheff fries me 2 eggs brought on a seperate plate. I took my plate with toast to her and ask her to use the spatula to scoop eggs onto toast (at that stage she was infront of the stove making scramble eggs). She lifted one of my eggs, put it in her hand and added it to the rest of the scramble eggs in a pan??? I laughed and told her no, i wanted it on my toast... Then came the funniest of all... She lifted that piece of egg from the scramble and placed it back onto my toast!!! I was dumbstruck. Speechless. I just took my plate sat down and ate. + points?.... Fillet steaks, chips and spinach-Loved it! Free fast Wi-fi Will i go again? A BIG NO!!! What a BIG dissapointment for our 20th wedding anniversary

6/10, Acceptable

FISSEHA

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Poor

Not very happy