Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Littoral Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite with Sea View

Suite with Sea View
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe with Side Sea View

Room Deluxe with Side Sea View
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe with Partial Sea View

Room Deluxe with Partial Sea View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Cabo Branco 2172, Praia de Cabo Branco, João Pessoa, PB, 58045-010
Sobre aquest allotjament
Littoral Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Valet parking fee: BRL 18.00 per day
- Pet fee: BRL 90.00 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Littoral
Littoral Hotel
Littoral Hotel Joao Pessoa
Littoral Joao Pessoa
Littoral Hotel Joao Pessoa, Brazil
Littoral Hotel Hotel
Littoral Hotel João Pessoa
Littoral Hotel Hotel João Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Littoral Hotel
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
9,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Cristine
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristine
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SANDRO
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANDRO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ismael
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Ismael
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Ilo
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ilo
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Leonardo
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Leonardo
Estada de 6 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Lauro
28 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lauro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
juliano
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
juliano
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Romulo
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucineide Xavier
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucineide Xavier
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
12 d’abr. de 2025
Leandro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Frederico
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederico
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
RODRIGO
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RODRIGO
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelli
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelli
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JOÃO
5 de març de 2025
JOÃO
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bonzinho
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Janete
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janete
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Danilo
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danilo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
1 de febr. de 2025
Sergio
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano Silva
29 de gen. de 2025
Adriano Silva
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Josean
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Josean
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ana
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana
Estada de 6 nits (gen. 2025)