Yeow-B
Hotel a la vora del llac amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yeow-B





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5, Bibong-ro 54beon-gil, Jinju, Gyeongsangnam-do, 52683
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jinju Raon Stay in Perla
Jinju Raon Stay in Perla
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.0 de 10, Molt bé, 51 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20000 KRW per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Taxa per la roba de llit: KRW 0 (si ho prefereixen, els clients poden portar la seva).
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 0 KRW (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Zero Pay i Samsung Pay.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Yeow-B Hotel Jinju
Yeow-B Hotel
Yeow-B Jinju
Yeow-B Hotel
Yeow-B Jinju
Yeow-B Hotel Jinju
Preguntes freqüents
Opinions: Yeow-B
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de nov. de 2023
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Yangmo
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yangmo
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
지우
1 de maig de 2023
지우
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
??
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
BYUNG CHUL
17 d’ag. de 2020
BYUNG CHUL
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Daniel
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice room, fix some stuff
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
진환
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
진환
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
seungcheol
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
적당히 만족
seungcheol
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Jieun
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
유등축제 잼
Jieun
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Ashley
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, large clean room
Ashley
Estada de 2 nits (set. 2017)
6/10, Acceptable
Hakseong
3 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
잡다한 생각
Hakseong
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
MinSin
13 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
진주 여우비호텔 간단 후기
MinSin
Estada d’1 nit (juny 2017)
2/10, Horrible
GERARD
13 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nul
GERARD
6/10, Acceptable
AREUM, 부산
9 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
가격 대비 별로였지만 그런대로 만족합니다.
AREUM
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació