Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar coreà de pagament disponible De dilluns a divendres de 07:00 a 09:00: 7000 KRW per adult i 7000 KRW per nen
Activitats
Piscina d'hidromassatge
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Microones compartit
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis empresarials
Sala d'ordinadors
Accessibilitat
Ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Tovalloles
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 19 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar coreà: 7000 KRW per adult i 7000 KRW per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Alma Business Hotel Hotel
Alma Business Hotel Jincheon
Alma Business Hotel Hotel Jincheon
Preguntes freqüents
Alma Business Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Alma Business Hotel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Alma Business Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Alma Business Hotel?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Alma Business Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 27 opinions
10-Excel·lent
12
Puntuació 8: Bo. 10 de 27 opinions
8-Bo
10
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 27 opinions
6-Acceptable
4
Puntuació 4: Deficient. 0 de 27 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 27 opinions
2-Horrible
1
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Zhew hwee
9 de març de 2025
Zhew hwee
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Son
26 de febr. de 2025
Son
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ju Soon
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Ju Soon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeong am
5 de des. de 2024
Jeong am
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Hiromichi
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromichi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
JEONGNAM
Viatge en grup
11 d’ag. de 2024
JEONGNAM
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
seunghee
25 de jul. de 2024
seunghee
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
SON
16 d’abr. de 2024
SON
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Minju
3 d’abr. de 2024
Minju
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
ji yeon
10 de març de 2024
ji yeon
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Soo yeon
Viatge de negocis
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soo yeon
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
HYUNTAE
Viatge de negocis
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNTAE
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Zhew hwee
Viatge de negocis
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zhew hwee
Estada de 5 nits (des. 2023)
8/10, Bo
HYUNJOON
Viatge de negocis
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNJOON
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Hirotaka
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
新しくキレイで設備も良かった
Hirotaka
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
yoshiteru
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
I used it on a business trip and it was very good
yoshiteru
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
CHUNG SEONG
Viatge de negocis
10 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUNG SEONG
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Jaejoong
Viatge de negocis
19 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaejoong
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Young mi
19 d’abr. de 2023
Young mi
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
JAE JOONG
6 d’abr. de 2023
JAE JOONG
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Donghui
Viatge de negocis
17 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donghui
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
HO SUNG
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HO SUNG
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
??
14 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Dong hui
Viatge de negocis
22 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació