Pousada Casa Nostra

Allotjament d’1.0 estrella
Alberg d'estil colonial a Jijoca de Jericoacoara amb esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Pousada Casa Nostra

Platja a a prop, platja de sorra blanca i tovalloles de platja
Exterior
Exterior
Balcó
Minibar i roba de llit

Opinions

3,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Habitació estàndard

El més destacat

Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals O BÉ 4 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Rua Da Dunas 90, Jijoca de Jericoacoara, CE, 62598-000

Què hi ha als voltants

  • Plaça Central - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Duna Por do Sol - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Capella de Nossa Senhora de Fátima - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Platja de Malhada - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Platja de Jericoacoara - 7 minuts a peu - 0.6 km

Com moure’s per la zona

  • Jericoacoara (JJD): a 62 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Jerizando - ‬4 minuts a peu
  • ‪567 Burger - ‬3 minuts a peu
  • ‪Freddyssimo - ‬4 minuts a peu
  • ‪Pizzaria Araxá - ‬2 minuts a peu
  • ‪Pescador Jeri Restaurante & Bar - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Pousada Casa Nostra

Alberg a prop de Platja de Jericoacoara
T'esperen un esmorzar gratuït, una terrassa i un jardí a Pousada Casa Nostra. Els clients també trobaran una bugaderia.
Entre els altres avantatges d'aquest alberg, s'inclouen els següents:
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), servei de cangur (de pagament) i atenció multilingüe
  • Televisió al vestíbul, magatzem d'equipatge i rutes en helicòpter o en avioneta
  • Tovalloles de platja, assistència turística i per a la compra d'entrades i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Pousada Casa Nostra, totes les habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, minibars.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i assecadors de cabells
  • Balcons o patis i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès, italià, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 07:30 a 18:30 amb sol·licitud prèvia
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)

Menjar i beguda

  • Esmorzar gratuït disponible cada dia de 07:30 a 09:30

Activitats

  • Televisor en espais comuns
  • Visites en helicòpter o en avioneta

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Exterior

  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa
  • Tovalloles de platja

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 1 planta
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil colonial
  • Construït l'any 2016

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 07:00-22:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Pes màxim: 10 kg per animal de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 330.00 BRL per persona l'anada i la tornada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

Pousada Casa Nostra Jijoca de Jericoacoara
Casa Nostra Jijoca de Jericoacoara
Casa Nostra Jijoca Jericoacoa
Pousada Casa Nostra Jijoca de Jericoacoara
Pousada Casa Nostra Hostel/Backpacker accommodation

Preguntes freqüents

A quina hora es fa el registre d'entrada a Pousada Casa Nostra?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Pousada Casa Nostra?

Registre de sortida: 11:00.

Pousada Casa Nostra ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 07:30-18:30 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 330.00 BRL per persona.

On es troba Pousada Casa Nostra?

Aquest alberg es troba a prop de la platja i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Plaça Central i Platja de Jericoacoara. Duna Por do Sol i Capella de Nossa Senhora de Fátima també són a menys de 10 min.

Opinions: Pousada Casa Nostra

Opinions

3,0
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 2 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 2 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 2 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 2 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 2 opinions

6,0/10

Neteja

6,0/10

Personal i servei

5,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10

Foi uma experiencia horrível, nos colocaram em um quarto que não foi o reservado. Quarto muito precário. Os atendentes nos atenderam mal, sem nenhum interesse em resolver nosso problema com o quarto. Graças a Deus o Hotel.com nos forneceu outra pousada e deu tudo certo na outra pousada que fomos instalados...
Estada de 3 nits (set. 2018)

4/10

a SAL atendente muito gentil e atenciosa, mas o ar condicionado nâo funcionava, precário para o apto, não havia tapetes no banheiro, poderiam colocar um espelho grande no quarto já que o do banheiro .estava colocado na horizontal para se ver apenas as laterais da parede e muito alto, café da manhã com poucas opcões achei caro para o custo benefício, a torneira do banheiro minúscula e de plastico, pequenas atitudes fariam a diferença para o conforto dos hóspedes.internet ruim
Estada de 2 nits (jul. 2018)