Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CasaLô Hotel





Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Casa (Carambola)

Casa (Carambola)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
4 Banys
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Cafetera exprés
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Casa (Cajueiro)

Casa (Cajueiro)
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Cafetera exprés
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. da Dunas, Jijoca de Jericoacoara, CE, 62598-973
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Star Palace Hotel
Star Palace Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 105 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
CasaLô Hotel Hotel
CasaLô Hotel Jijoca de Jericoacoara
CasaLô Hotel Hotel Jijoca de Jericoacoara
Preguntes freqüents
Opinions: CasaLô Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
HERON
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpreendeu
HERON
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
J
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
J
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camila
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
thales
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thales
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Melquisedeque
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superou as expectativas
Melquisedeque
Estada de 11 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ana
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Diógenes
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Diógenes
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Raphael
26 de des. de 2024
Raphael
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Leandro
Viatge en grup
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pascal-Andre
Viatge en parella
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal-Andre
10/10, Excel·lent
Pascal-Andre
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal-Andre
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Juliene
27 de nov. de 2024
Juliene
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
jandira
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
jandira
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco Túlio
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Túlio
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tatiana
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatiana
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Samer
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samer
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Edson
Viatge en grup
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda propriedade
Edson
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Eugenio, Luque
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugenio
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Diogo
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom fim de semana
Diogo
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
gustavo
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gustavo
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Franciele
1 de set. de 2024
Franciele
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Moises
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Moises
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Paolo
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada de 2 nits (ag. 2024)