Jeju Pacific Hotel
Hotel al centre a Jeju amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jeju Pacific Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals júnior, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals júnior, 2 llits dobles
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20, Seosa-ro, Jeju City, Jeju, 690-819
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jeju Oriental Hotel & Casino
Jeju Oriental Hotel & Casino
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20000 KRW per adult i 20000 KRW per nen (preu aproximat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- La caixa forta està disponible a l'habitació per un càrrec addicional.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 616-81-05435
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant algunes èpoques de l'any
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
JEJU PACIFIC HOTEL
JEJU PACIFIC
Jeju Pacific Hotel Hotel
Jeju Pacific Hotel Jeju City
Jeju Pacific Hotel Hotel Jeju City
Preguntes freqüents
Opinions: Jeju Pacific Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Chung YUn
Viatge en família
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chung YUn
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
sunjun
Viatge de negocis
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sunjun
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Dongeun
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dongeun
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
hong joo
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hong joo
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Sang Rok
17 d’ag. de 2023
Sang Rok
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Joo Hyeon
14 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요
Joo Hyeon
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
JAEHO
Viatge en grup
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋은 호텔이에요
JAEHO
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Jaehun
Viatge de negocis
25 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Jaehun
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Kyuchul
Viatge de negocis
24 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
굿굿굿
Kyuchul
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Sneha
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful experience
Sneha
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Hongrae
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hongrae
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
heegeon
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
제주 출장!1118호


heegeon
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
chohee
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chohee
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Eun Kwang
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최신식은 아니지만 좋았음.
Eun Kwang
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Nobuyuki
2 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
礼儀正しい親切ホテル
Nobuyuki
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
いっちー, 日本、関西
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
いっちー
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Man I
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
交通方便
Man I
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
yongwook
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가족여행에 괜찮은곳
yongwook
8/10, Bo
WAI LING
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
宜彈性處理問題
WAI LING
8/10, Bo
정영환, 인천 송도
15 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
전체적으로 좋아요
정영환
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Byungchul
5 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
청결
Byungchul
Estada de 2 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Clement
3 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheated by hotel saying breakfast not inclusive
Clement
Estada de 2 nits (oct. 2017)