Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Leo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior (Styler Installed)

Habitació doble superior (Styler Installed)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (Styler Installed)

Habitació amb dos llits individuals superior (Styler Installed)
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar (Styler installed)

Habitació amb dos llits individuals familiar (Styler installed)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Ondol/Styler installed)

Habitació tradicional (Ondol/Styler installed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite (Twin, Styler installed)

Suite (Twin, Styler installed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Suite (Double,Styler installed)

Suite (Double,Styler installed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior (Styler Installed)

Habitació triple superior (Styler Installed)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (King, Styler Installed)

Habitació superior (King, Styler Installed)
9,8 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14, Sammu-ro, Jeju City, Jeju, 690-813
Sobre aquest allotjament
Hotel Leo
Allotjaments similars

LOTTE CITY HOTEL JEJU AIRPORT
LOTTE CITY HOTEL JEJU AIRPORT
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.029 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 23000 KRW per adult i 15000 KRW per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 30000.0 KRW per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Leo Jeju
Hotel Leo
Leo Jeju
Hotel Leo Hotel
Hotel Leo Jeju City
Hotel Leo Hotel Jeju City
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Leo
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Wa
Viatge en parella
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Wa
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Maria
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Maria
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
IWAO
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IWAO
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
CHIA HUI
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIA HUI
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Angela
Viatge en grup
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Angela
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Moonjoo
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moonjoo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
chungja
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
chungja
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Tanya, Woodbridge
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tanya
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jean Kyoung
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Kyoung
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bongsoo
Viatge en família amb nens petits
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bongsoo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn, Elmhurst
23 de maig de 2025
Kathryn
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karia
Viatge en grup, Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karia
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mei Hui
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mei Hui
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xiang
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It’s all good.
Xiang
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SHIN
16 d’abr. de 2025
SHIN
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Hor Nam
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hor Nam
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSUKE
Viatge en família amb nens petits
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSUKE
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lina
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lina
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mi Yen
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay at Hotel Leo, Jeju
Mi Yen
Estada de 5 nits (març 2025)