Comme chez soi
Hotel a Jas amb cafeteria i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Comme chez soi





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
5 banys
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4791 Route de panissières, Jas, Loire, 42110
Sobre aquest allotjament
Comme chez soi
Allotjaments similars

Hôtel Le Comty
Hôtel Le Comty
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 126 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
3 de nov. - 4 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6.50 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 10 EUR per nit.
- Sopar a l'allotjament: 14.90 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Comme chez soi Jas
Comme chez soi Hotel
Comme chez soi Hotel Jas
Preguntes freqüents
Opinions: Comme chez soi
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petit hôtel charmant
Catherine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
agréable
Eric
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
SEBASTIEN
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEBASTIEN
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
PHILIPPE
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PHILIPPE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Boyals
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boyals
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Francoise
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Correspond à la description de l’annonce .
Francoise
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN-MICHEL
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEAN-MICHEL
Estada d’1 nit (febr. 2025)








