Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NILA HOUSE, Sharia Family Home Stay





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 9 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, balcó

Habitació Deluxe, balcó
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Aire condicionat
Dormitori independent
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Districte Central de Negocis de Sudirman
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 115 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Nila No. 108, Ciganjur, Kec. Jagakarsa, Jakarta, DKI Jakarta, 12630
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Nila's House
Nila House, Sharia Family Stay
NILA HOUSE, Sharia Family Home Stay Hotel
NILA HOUSE, Sharia Family Home Stay Jakarta
NILA HOUSE, Sharia Family Home Stay Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: NILA HOUSE, Sharia Family Home Stay
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
bilal
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
bilal
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Paul
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions