The Golden House
Hotel a Jaisalmer amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Golden House





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit doble

Habitació familiar, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble

Habitació Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28 Chandra Veer Singh, Opp. Collectorate, Jaisalmer, Rajasthan, 345001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

golden marigold hotel
golden marigold hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 1050.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
L’allotjament també es coneix com a
Golden House Hotel Jaisalmer
Golden House Jaisalmer
The Golden House Hotel
The Golden House Jaisalmer
The Golden House Hotel Jaisalmer
Preguntes freqüents
Opinions: The Golden House
Opinions
8,8
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Andrew
22 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice places a little way from the centre of town
Andrew
8/10, Bo
Andrew
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Comfortable stay, location could be better
Andrew
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming small hotel with good service
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Mariana
28 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
altamente recomendavel
Mariana
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
GIULIO SILVIO
1 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un buon soggiorno.
GIULIO SILVIO
8/10, Bo
Philippe
21 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació