Hotel Royal Orchid

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Jaipur amb 2 restaurants i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Orchid

Bar (a l'allotjament)
Suite superior | Sala d'estar | Televisor LCD, llar de foc i reproductor de DVD
1 dormitori, minibar i caixa forta a l'habitació
Habitació superior | Vista des de l'habitació
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Gimnàs
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
  • Servei de neteja
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació prèmium

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
  • 30.8 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
  • 31 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Petita piscina privada
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitoris
  • 54 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite superior

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitori independent
Barnussos
  • 66 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
  • 31 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals prèmium

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
  • 30.8 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Barnussos
Banyera i dutxa independents
  • 29.8 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Opposite to BSNL Office, Tonk Road, Near Durgapura Flyover, Durgapura, Jaipur, Rajasthan, 302018

Què hi ha als voltants

  • Toran Dwar - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Parc de Comerç Mundial - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Estadi Sawai Mansingh - 8 minuts en cotxe - 7.4 km
  • Hawa Mahal - 12 minuts en cotxe - 11.9 km
  • Palau de la Ciutat - 12 minuts en cotxe - 11.9 km

Com moure’s per la zona

  • Vivek Vihar Station: 6 min en cotxe
  • Jaipur Metro Station: 23 min en cotxe
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 7 min en cotxe

Restaurants

  • ‪So Hi Kebab and Curries Company - ‬8 minuts a peu
  • ‪Love Over Coffee - ‬6 minuts a peu
  • ‪Okra - ‬6 minuts a peu
  • ‪Lounge 18 - ‬8 minuts a peu
  • ‪Saffron - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Royal Orchid

Hotel de luxe amb Parc de Comerç Mundial a prop
Hotel Royal Orchid, amb Estadi Sawai Mansingh i Temple Birla Mandir a poca distància, ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina índia. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina coberta i una piscina infantil, amb gandules, para-sols de piscina i un socorrista a les instal·lacions
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), punt de recàrrega de cotxes elèctrics i registre de sortida exprés
  • Caixa forta a la recepció, servei de consergeria i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Totes 139 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banyeres i dutxes independents i articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició de 40 polzades amb reproductors de DVD
  • Armaris robers o de rebost, bombetes LED i frigorífics

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Limelight
  • Salsa Lounge
  • Tiger Trail

Activitats

  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Piscina coberta
  • Piscina infantil

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Dormitori independent
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina amb tanques
  • Piscina coberta
  • Piscina infantil
  • Reproductor de DVD
  • Socorristes a les instal·lacions

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 3 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor (porta de 122 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Banyera accessible
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Capçal de dutxa de mà
  • Catifa fina a l'habitació
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Endolls del bany a poca alçada
  • Escriptori a poca alçada (a 91 centímetres)
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Llit a poca alçada (a 61 centímetres)
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Mirall d'augment
  • Pany de la porta a poca alçada
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Portes aptes per a cadires de rodes (de 122 centímetres d'amplada)
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 122 centímetres d'alçada)
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Seient portàtil per a la banyera
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
  • Terres de fusta dura a l'habitació
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Energia 100 % renovable
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Sala de banquets
  • Socorristes
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Banyera i dutxa independents
  • Barnussos
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Reproductor de DVD
  • Televisor LCD de 40 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Customers may be requested by the property to provide documentation of recent travel history (such as showing passport immigration stamps) and/or complete a health declaration.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 550 INR per vehicle només l'anada.
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Royal Orchid Jaipur
Royal Orchid Jaipur
Hotel Royal Orchid Hotel
Hotel Royal Orchid Jaipur
Hotel Royal Orchid Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

Hotel Royal Orchid té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina infantil. Horari de la piscina: 07:00-19:00.

Quant costa allotjar-se a Hotel Royal Orchid?

Amb data 21 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Royal Orchid el dia 13 de jul. de 2025 són d'almenys 36,36 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Hotel Royal Orchid accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Royal Orchid?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Royal Orchid?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Royal Orchid?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Hotel Royal Orchid ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 550 INR per vehicle.

On es troba Hotel Royal Orchid?

Aquest hotel de luxe és a Carretera Tonk; tindràs Parc de Comerç Mundial a 2,2 km i Estadi Sawai Mansingh i Temple Birla Mandir, a menys de 10 km. Basar Bapu i Johri Bazaar també són a menys de 15 km. Durgapura Station és a 22 min a peu.

Opinions: Hotel Royal Orchid

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 32 de 83 opinions
Puntuació 8: Bo. 26 de 83 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 14 de 83 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 83 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 83 opinions

8,4/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Alexander

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Syed Aijaz

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Kunj, Hapur

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Happy with the stay
Estada d’1 nit (abr. 2025)

2/10, Horrible

Rajneesh

Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

MASAHIRO

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was very clean.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Hardeep

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Fair property
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Rohit

Estada de 2 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Himanshu

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
The property itself and the amenities are amazing but the front desk staff is terrible. I checked in and booked my hotel through expedia. I honestly didn't even notice that instead of 2 people i put 1. When i checked in with my friend, nothing was brought up. But 4 hours after checking in, they called my room and asked for extra money. I was confused as this had never happened before and my question was if this was their policy why was it not brought up before at the time of check in?
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Priti

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
What a delightful stay! This hotel is perfectly located close to the airport and offers easy access to exciting outstation trips to the breathtaking Rajasthani desert 🏜. While the interiors could use a little modernization, especially the hall carpets and mattresses on the 5th floor, the overall experience was fantastic! We did encounter a curious situation with what sounded like a torrential flow of water above our room on the 3rd floor, but the incredibly helpful reception team sprang into action, swiftly changing our room the very next day. Their responsiveness truly made a difference! As someone who prefers milder flavors, I was pleasantly surprised at how the restaurant staff went above and beyond to cater to my non-spicy preferences. It was such a thoughtful gesture that made dining a joy! Every member of the staff was courteous and warm, creating a welcoming atmosphere that I cherished. I had a wonderful time and can’t wait to return for another joyful visit!
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Rakesh

Estada de 4 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Marie Joie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hotel! Very comfortable and close to the airport.
Estada de 2 nits (maig 2024)

8/10, Bo

Alejandro

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Un oasis dentro de la locura de la Ciudad.
Estada de 9 nits (abr. 2024)

8/10, Bo

Sanjay

Estada de 6 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

Karen

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Best Hotel and Value

Hotel Orchid is a beautiful hotel, the service was excellent, the rooms are clean and comfortable. The staff most accommodating. I traveled alone and the security is good. The food well presented and everything high quality. Make sure to have the breakfast! This was my first time in Jaipur and I plan to come again. I will be staying at Hotel Orchid when I do. Enjoy this wonderful place as much as I have.
Lobby
Estada de 4 nits (febr. 2024)

2/10, Horrible

Shachindra

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The bed was in a pathetic condition, the mattress was stained with human secretions and was sagging from center. Mattress was covered with mattress cover, couldn’t sleep the whole night. Complaint was reported to the duty manager Bhavuk and he had no answer to the complaint, he assured me of connecting me to the general manager but till now no news and to my utter surprise, when I called, he did not pick up the call and never called me back. Very poor response on the management’s part. Not at all value for money. This was my first stay with Royal Orchid, Jaipur and probably the last. We are on a family vacation to India but started on a very bad note.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

6/10, Acceptable

Wolfgang

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Ein Anruf der Rezeption um 1 Uhr morgens (!), wir sollten bitte die Tür öffnen!? Es war keiner vor der Türe...an der Rezeption wusste man davon am nächsten Tag nichts. Der 2te fehlende Bademantel wurde schnell aufs Zimmer gebracht...aber am nächsten Tag wieder entfernt... Am 3ten Tag gab es nur noch Duschhandtücher, keine kleinen sog. Gästehandtücher. Die Indien, für Europäer wichtigen, verschlossenen Wasserflaschen gab es nicht (das habe ich noch nie erlebt in Indien ä, und das war mein ca. 20ter Besuch), sondern nur die vom Hotel abgefüllten Flaschen. Wir haben die mitgebrachten genutzt und für den Tee das vom Hotel abgefüllte abgekocht. Eine Reihe von Kleinigkeiten, die aber bei dem Preis v.a. in Indien (anderswo auch) nicht akzeptabel sind. Das Buffet zum Frühstück und Abendessen war gut und angemessen.
Estada de 3 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

Jay

Estada de 2 nits (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Manthan

Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Rashi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good stay
Estada de 3 nits (set. 2023)

8/10, Bo

Amit

Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2023)

6/10, Acceptable

MICHAEL

Estada d’1 nit (març 2023)

8/10, Bo

Fernando

2/10, Horrible

Ashok

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bath room is dirty and smelly

10/10, Excel·lent

Hiren

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fabulous stay and awsum experience

Amazing experience having stay at Hotel royal Orchid. The staff at the hotel were so down to earth and taken care for everything thing .. right from hygiene, food and stay. The chef use to take care of all the guest while they have their meals and personally visits to check if the guest need anything else. The hotel is just 10 mins away from Airport. Must stay at this hotel if one visits Jaipur. Thank you
Estada de 3 nits (des. 2021)

8/10, Bo

Punit

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay was comfortable & good
Estada d’1 nit (abr. 2021)