Golden Tulip Jaipur

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Tulip Jaipur

Terrassa o pati
Bar de copes
Exterior
Vestíbul
Interior

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 27 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 41 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 60 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 30 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Opp. Gpo Mi Road Behind Jangid Bhawan, Jaipur, Rajasthan, 302001

Què hi ha als voltants

  • Carretera M.I. - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Palau de la Ciutat - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Hawa Mahal - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Johri Bazaar - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Fort Nahargarh - 3 minuts en cotxe - 2.1 km

Com moure’s per la zona

  • Choti Chaupar Station: 18 min a peu
  • Estació de metro de Sindhi Camp: 8 min en cotxe
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Lassiwala - ‬3 minuts a peu
  • ‪Indian Coffee House - ‬1 minuts a peu
  • ‪Dagla- A Rooftop Restaurant - ‬7 minuts a peu
  • ‪Niros - ‬3 minuts a peu
  • ‪Silk Route - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Tulip Jaipur

Hotel de 4 estrelles per a famílies a prop de Hawa Mahal
Un esmorzar complet gratuït, una sala de festes i una terrassa superior són només algunes de les comoditats que ofereix Golden Tulip Jaipur. El restaurant de les instal·lacions, Marigold, ofereix esmorzars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i una perruqueria.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), una bicicleta a les instal·lacions i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, servei de cangur (de pagament) i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 102 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Filtres de cafè/te reutilitzables, reciclatge i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • Televisors LED amb canals prèmium
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i telèfons

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Jaies Cafe
  • Marigold
  • Safa Bar

Activitats

  • Accés a la piscina les 24 hores
  • Bicicletes
  • Centre de benestar
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina coberta
  • Sala de festes

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens gratuïtes
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina coberta
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (400 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 4 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable i per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Filtres de cafè i te reutilitzables
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
Early check-in and late check-out are subject to availability, fees apply.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
6 nens de fins a 6 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2499 INR per adult.
  • Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 1250 INR per nen (6-12 anys)
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5499 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2750 INR per nen (6-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500 INR per persona només l'anada.
  • S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food and beverage is not permitted on the premises.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol
Es prohibeix l'entrada a la piscina, al gimnàs, a les instal·lacions de fitnes i a la banyera d'hidromassatge als menors de 18 anys

L’allotjament també es coneix com a

Golden Tulip Hotel Jaipur
Golden Tulip Jaipur
Jaipur Golden Tulip
Golden Tulip Jaipur Hotel
Golden Tulip Jaipur Hotel
Golden Tulip Jaipur Jaipur
Golden Tulip Jaipur Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

Golden Tulip Jaipur té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure. La piscina està oberta les 24 hores.

Golden Tulip Jaipur accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Golden Tulip Jaipur?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Tulip Jaipur?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat). No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Tulip Jaipur?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Golden Tulip Jaipur ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1500 INR per persona.

On es troba Golden Tulip Jaipur?

Aquest hotel per a famílies és a Jaipur, en una zona molt cèntrica. És a menys de 10 min a peu de Carretera M.I. i Jardí Ram Niwas. Basar Bapu i Temple de Raghoraji també són a menys de 15 min. Estació de metro de Sindhi Camp és a 20 min a peu i Choti Chaupar Station, a 18 min.

Opinions: Golden Tulip Jaipur

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 15 de 71 opinions
Puntuació 8: Bo. 20 de 71 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 19 de 71 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 71 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 71 opinions

7,8/10

Neteja

6,4/10

Personal i servei

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

Pablo

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ni tenían nuestra reservación de hotels.com. Tuvimos que pagar nuevamente la estadía, y Hotels.com no ha respondido a mail enviado hace 13 días atrás.

6/10, Acceptable

ERNESTO

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
The room was ok, the main problem was during check in, they charged more money, just because the fare was higher...

6/10, Acceptable

Jose Manuel

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Buen hotel, mal personal

El Hotel en general está muy bien en cuanto a instalaciones, situación y limpieza. Pero el personal nos ha tratado bastante mal. En la recepción, salvo alguna excepción nos trataron mal. Nos cobraron un sobrecoste a pesar de tener toda la reserva pagada y como alternativa solo nos ofrecían ir a otro hotel o dejarnos tirados. En el restaurante también nos trataron mal, con prisas, con desprecio, etc. Nos dieron para rellenar una encuesta y por poner algunas cosas negativas no nos trataron bien.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Unfortunate Check-In

Unfortunately we had a terrible check in experience where the hotel staff claimed the listing price was incorrect and would not let us check in without paying the difference on site. The hotel was nice but the experience was a bit ruined after our unfortunate check in with the hotel staff.
Estada d’1 nit (març 2018)

2/10, Horrible

VASU, Houston, TX, USA

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We had paid to Expedia full amount for 2 rooms one for our valued guest family whom we were giving a treat. When we or our guest who checked in before we came to hotel, manager gave us a bill of Rs 1,800/- or so. After heated argument for 1/2 hr we called Expedia and resulting into a call by Expedia to hotel manager, then he gave us room. Upsetting our reservation thru Expedia and stay at hotel. Not only this manager charged our guest the same amount. Being our guest we were embarrassed but it was softened when Expedia informed us that our guest will be reimbursed. Hope Expedia does this on their Indian credit card as we paid for both rooms on American credit card in America.
Estada d’1 nit (març 2018)

2/10, Horrible

connie

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

They tried to transfer me to a worse hotel

5 hours before my scheduled check in time, the Golden Tulips texted me to say that they’ve moved me to a different hotel. I made this reservation 4 weeks ago, and only the day of did they tell me that the rate at which I booked and PAID for my room is not what they’re charging anymore. In reality, they overbooked to make extra money and are taking it out on their customers. They had the nerve to try to paint it as a way to make us “more comfortable.” I don’t care how your rates change, this is not my problem. Give me what I paid for. I spent an hour on the phone with Expedia who were just as confused as I was until finally, magically, they had a room available for us.
Estada de 2 nits (març 2018)

8/10, Bo

Cyril

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel au calme en 2eme lignes
Estada de 2 nits (febr. 2018)

2/10, Horrible

JULIE S

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very Bad Managment

The managment changed All the rooms to another hotel withaut let us know in advantage/ No reason No Excuses No help for anything and Rude & UN polite !!!
Estada d’1 nit (març 2018)

4/10, Deficient

Navneet, Chandigarh

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Not to remember

When I booked this hotel, it was showing breakfast included. i spent 250 bucks extra. but at the time of checkout they gave me bill of breakfast. no one informed me that ur breakfast is not included in the package. 1400 Extra was paid.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

Pauline, London

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

A general disappointment

We may have been spoilt in other cities.. but the golden tulip Jaipur was a disappointment.. the staff never smiled.. bar two who worked in the bar and the cafe.. As two travelling women we felt very unwelcomed.. everything felt too much hassle when we were asking at the front desk.. we get ripped off by the taxis The rooms itself are basic but clean.. I was woken every morning by staff ringing the bell for no reason.. as well as being kept up by my windows vibrating with the club music on the rooftop bar.. the windows are frosted so I couldn’t see out anyway.. very claustrophobic. The shower was cold, at all times and when I tried to block out the club music with the tv that didn’t work very well either.. As a hotel that advertises itsel as world standard it has a long way to go, our homestay the previous night was 100% better. The staff on the desk were very unprofessional, giggling amost themselves at us when we asked for a taxi and also I never saw one of them smile at us.. they were generally rude and made us feel uncomfortable..
Estada de 3 nits (gen. 2018)

8/10, Bo

Serdar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great stay

Nice, comfy hotel with a great restaurant and wonderful staff.
Estada d’1 nit (des. 2017)

2/10, Horrible

Anders

Què no li ha agradat: Personal i servei

Horrible staff at Golden Tulip

The hotel itself was okay, but nothing more than okay. What made the stay truly horrible, though, was the extremely rude front desk staff. Never in my life have I experience more rude, ignorant and passive staff. Refused to help us get transport to the airport, unless it was in one of their overpriced cars, made conistent promised on services, without delivering, and made you feel like you were not welcome at all. I cannot recommend this hotel!
Estada de 2 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Ali, westlock

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
We were allocated a room on 2nd floor , on the same wing as the PUB/Disco Room It was Noisy from 9.00 pm till 5.00 a.m At 12.30 am after several complaints and threatening to call the Police the front end staff agreed to shift us to a quieter wing.BY then it was 2.00 am.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very good experience

My only concern is that the restaurant serves instant coffee. This is not proper at all for a hotel like this or even anyone else
Estada de 2 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Nick, auckland

Què li ha agradat: Personal i servei

Average hotel

Rooms are advertised as deluxe however are standard rooms in comparison to western countries. Rooms are a bit tired needs refreshing
Estada de 2 nits (des. 2017)

8/10, Bo

Keshav

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2017)

6/10, Acceptable

PIYOOSH, NEW DELHI

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

NOT AS PER FORTUNE/TAJ GATEWAY/TRIDENT STANDARDS

QUALITY AND UNIFORMITY OF SERVICE WAS NOT AS OTHER HOTEL CHAINS LIKE TAJ GATEWAY/ITC FORTUNE/OBEROI STANDARDS
Estada de 3 nits (des. 2017)

8/10, Bo

Priyanka

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

ravi

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Not to great

Stay was okay not to great, hotel is overrated and needs upgrade
Estada de 3 nits (oct. 2017)

10/10, Excel·lent

Mandy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Beautiful hotel

My family and i stayed at this hotel for two nights. The staff was great and the rooms are amazing. The breakfast included a variety of choices and was delicious. I was definitely staff at this hotel again.
Estada de 2 nits (oct. 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Great pool bar

Good facilities. Excellent buffet breakfast of indian & european food. Great pool bar with excellent menu choice & evening music. market price cocktails monday nite. Unfortunately though I was located in rm 430 under the bar, so the thud thud of the base everynight till late.
Estada de 4 nits (oct. 2017)

8/10, Bo

Navjot

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very nice staff and service

Fantastic stay
Estada d’1 nit (oct. 2017)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

HOTEL IS NICE BUT THEY DID NOT CONCERN .

I HAD BY MISTAKE MADE RESERVATION FOR 1 GUEST IN A ROOM THEN 2 GUEST. I REQUESTED THEM ABOUT THE SAME BUT THEY DID NOT HEAR. CHARGES FOR BOTH 1 GUEST AN 2 GUEST IN A ROOM IS SAME ONLINE. THEY SHOULD HEAR THAT.
Estada de 3 nits (ag. 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei

Great Experience But....

The hotel interior is amazing but the moment I enter into the room...it was Ok only. Probably bcuz we had booked the room at last moment (3 hrs b4) or probably bcuz we got it thru hotels.com at discounted rate. Not sure about the reason but it was certainly not upto the mark. IMprtant - b4 developing any view please do check the size of room as they mention the same in the "Invoice" etc etc while booking. Treatment staff.....don't worry the staff won't leave any chance to make you realise that you have booked it thru "online discounted rate" but I appreciate that the staff were really very polite while doing so. AND ANd And and... If you are booking Suits than the entire staff is there only to serve to make you feel like Maharaja of Rajasthan. (we have been asked to change our seating twice bcuz the table we chose to sit to take dinner and breakfast got booked by sm1 else "at very last moment request" & as u know the Polite Sorry is the best trick to handle such situations. Overall the hotel is good to stay but for a middle-class family like mine it's all about the choice between "Tight Budget or Self Respect". By d way they do have swimming pool bar on roof top - do check about length.width of the pool. have a great stay
Estada d’1 nit (juny 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Breakfast

Must improve on South Indian food. Hemanth ur staff has great potential