Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Izumi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

790 Kamichishikicho, Izumi, Kagoshima, 899-0212
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Wing International Izumi
Hotel Wing International Izumi
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 186 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Izumi Hotel
HOTEL R9 The Yard Izumi Izumi
HOTEL R9 The Yard Izumi Hotel Izumi
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Izumi
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
なおみ
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
なおみ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KOKO
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
カツヒコ
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
カツヒコ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
コウジ
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
コウジ
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 28 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Norio
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
AYAKA
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AYAKA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Furuta
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Furuta
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
???
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rikako
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rikako
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
??
24 de nov. de 2024
??
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
コウイチ
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
コウイチ
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
サキコ
Viatge en família amb nens petits
23 de set. de 2024
サキコ
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
??
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Akimasa
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akimasa
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
SHINICHIRO
4 de maig de 2024
SHINICHIRO
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
??
Viatge de negocis
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Hideyuki
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Hideyuki
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
MING HEI
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MING HEI
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
ことは
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ことは
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
??
14 d’oct. de 2023
??
Estada d’1 nit (set. 2023)