Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Flora Iznik Hotels & Suites





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Flora Iznik Hotels & Suites es troba a İznik. Museu d'Aya Sofya i Teatre Ahmet Vefik Pasa són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; també pots apropar-te a punts d'interès com ara Restes de la Basílica d'Iznik i Mesquita de Santa Sofia.

Selcuk Mah. DSI Sokak No: 2, Iznik, Bursa, 16860
Què hi ha als voltants
- Restes de la Basílica d'Iznik - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
- Porta del Llac - 4 minuts en cotxe - 4.1 km
- Mesquita de Santa Sofia - 4 minuts en cotxe - 4.4 km
- Museu d'Aya Sofya - 4 minuts en cotxe - 4.8 km
- Museu d'Iznik - 5 minuts en cotxe - 5.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Nihat'ın Yeri Balık Restaurantı - 3 minuts en cotxe
- Es Coffee
- Darkadas
- Darka Sosyal Tesisleri - 9 minuts a peu
- iznik Efe Cafe - 9 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 5 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Número de registre de l’allotjament: 2022-16-0072
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Flora Iznik Hotels Hotel
Flora Iznik Hotels
Flora Iznik Hotels Suites
Flora Iznik Hotels & Suites Hotel
Flora Iznik Hotels & Suites Iznik
Flora Iznik Hotels & Suites Hotel Iznik
Preguntes freqüents
Opinions: Flora Iznik Hotels & Suites
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Lerda
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lerda
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tuula
Viatge en família
11 d’oct. de 2024
Pieni hotelli
Tuula
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenan
17 d’abr. de 2024
Kenan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Hüseyin
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Hüseyin
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sinan
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sinan
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
feryaz
Viatge en família
4 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vurdumduymazlik
feryaz
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2021)
2/10, Horrible
Yavuz
Viatge en família
2 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yavuz
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
HUMBERTO
Viatge en grup
9 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HUMBERTO
Estada d’1 nit (nov. 2020)
2/10, Horrible
Christopher
31 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Horrible experience, because of your site.
Christopher
Estada de 2 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pilger Basel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Sinan
11 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sinan
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Yunus Emre
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yunus Emre
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Henrica
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super persoonlijke bejegening van een lief gezin
Henrica
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Céline
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Céline
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
SEYIT LEBIB
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SEYIT LEBIB
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Merve
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Merve
Estada d’1 nit (oct. 2018)