Greymark Hotel
Hotel a Izmir amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Greymark Hotel





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 2 llits individuals, vistes a la ciutat

Habitació triple estàndard, 2 llits individuals, vistes a la ciutat
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

etiler mahallesi mursel pasa bulvari, no 8 KONAK, Izmir, 35220
Sobre aquest allotjament
Greymark Hotel
Allotjaments similars

Alion Hotel
Alion Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 268 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
26 de des. - 27 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 500 i 750 TRY per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 16539
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Greymark Hotel Izmir
Greymark Izmir
Greymark Hotel Hotel
Greymark Hotel Izmir
Greymark Hotel Hotel Izmir
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Greymark Hotel
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Yüksel
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Yüksel
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Adem
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adem
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
FUAT BAHADIR
Viatge en grup
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FUAT BAHADIR
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabri
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabri
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ilkem
Viatge de negocis
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ilkem
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
G.
22 d’ag. de 2025
G.
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Merve
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merve
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
murat
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
murat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Masmali
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masmali
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
mustafa
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok rahat
mustafa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hafize
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top!!!!
Hafize
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kiymet
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kiymet
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mehmet
Viatge de negocis
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
cem
29 de juny de 2025
cem
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Merve, Bielefeld
Viatge en família amb nens petits
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Merve
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Laura
Viatge en família amb nens petits
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Laura
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
emre
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
emre
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sukru
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sukru
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
canan
15 de juny de 2025
canan
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gülin
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gülin
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Peer
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
für eine nacht ok
Peer
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
Estada d’1 nit (maig 2025)








