Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mercator Itzehoe-Klosterforst





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: de matrimoni
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hanseatenplatz 2, Itzehoe, SH, 25524
Sobre aquest allotjament
Hotel Mercator Itzehoe-Klosterforst
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7.50 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Itzehoe Mercure
Klosterforst
Mercure Itzehoe
Mercator Itzehoe-Klosterforst
Mercure Klosterforst Hotel Itzehoe
Mercure Itzehoe Klosterforst Hotel
Mercure Klosterforst Hotel
Mercure Klosterforst
Mercator Itzehoe Klosterforst
Hotel Mercator Itzehoe-Klosterforst Hotel
Hotel Mercator Itzehoe-Klosterforst Itzehoe
Hotel Mercator Itzehoe-Klosterforst Hotel Itzehoe
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Mercator Itzehoe-Klosterforst
8,2
Molt bo
8,8
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Barbara
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Barbara
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Michael
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint til pengene
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jan Arne
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan Arne
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Poul Fallesen
14 de juny de 2025
Poul Fallesen
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Dirk
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirk
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Stewart
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stewart
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Holger
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holger
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Gunnar
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Naja
Gunnar
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Youmin
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Youmin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Youmin
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Youmin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gabriele
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Michaella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaella
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ulrike
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrike
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Benjamin
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada d’1 nit (abr. 2025)