Galeria de fotos de l’allotjament Blue Hill Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Getúlio Vargas, 650, Centro, Timbo, SC, 89120-000
Sobre aquest allotjament
Blue Hill Hotel
Allotjaments similars

Tri Hotel Executive Indaial
Tri Hotel Executive Indaial
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 273 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Blue Hill Hotel Timbo
Blue Hill Timbo
Blue Hill Hotel Hotel
Blue Hill Hotel Timbo
Blue Hill Hotel Hotel Timbo
Preguntes freqüents
Opinions: Blue Hill Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elimar
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elimar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Eduardo
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
B
Eduardo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ROSICLER
16 de jul. de 2025
ROSICLER
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lilian
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Lilian
Estada d ’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lúcia Aparecida
Viatge en grup
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lúcia Aparecida
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SERGIO
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGIO
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Mario
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Mario
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Giliana
22 de maig de 2025
Giliana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elimari
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Elimari
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
augusto
14 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
augusto
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
JOSÉ CEZAR
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSÉ CEZAR
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marcelo
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
Marcelo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Leandro Lacerda
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Leandro Lacerda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hugo
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hugo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz joao
16 d’abr. de 2025
Luiz joao
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson José
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson José
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joao
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Joao
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (març 2025)