Mola Istanbul
Hotel per a famílies amb 6 restaurants i 2 piscines a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Mola Istanbul





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 116 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe, 1 dormitori, vistes al jardí

Apartament Deluxe, 1 dormitori, vistes al jardí
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Apartament superior

Apartament superior
El més destacat
Balcó o pati moblat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Apartament executiu, vistes al jardí

Apartament executiu, vistes al jardí
El més destacat
Balcó o pati moblat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Apartament prèmium, vistes al jardí

Apartament prèmium, vistes al jardí
El més destacat
Balcó o pati moblat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
També et pot agradar

Dora Pera Hotel
Taksim
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 348 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
26 de nov. - 27 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kadiköy Baglari Cd., Silivri, Istanbul, 34582
Sobre aquest allotjament
Mola Istanbul
Allotjaments similars

Silivri Park Hotel
Silivri Park Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 193 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 2022-07-0428
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Mola Istanbul Hotel
Mola Istanbul Silivri
Mola Istanbul Hotel Silivri
Preguntes freqüents
Opinions: Mola Istanbul
Opinions
8,8
Excel·lent
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Yakup
Viatge en família
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yakup
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
PAUL
Viatge en família amb nens petits
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada de 5 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Anas
Viatge en família
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anas
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Murat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
FAIK ARIF AHMED
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FAIK ARIF AHMED
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Zeynep
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Zeynep
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramadan
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramadan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Onur
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Onur
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Pinar
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mikail
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikail
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hateme
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hateme
Estada d’1 nit (març 2025)

















