Samiria Jungle Hotel
Hotel a la vora del riu amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Samiria Jungle Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 14 de 14 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple econòmica, diversos llits

Habitació quàdruple econòmica, diversos llits
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 dormitori

Suite júnior, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 dormitori

Habitació familiar, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Family Room -6 guests- Standard

Family Room -6 guests- Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Superior with Pool View

Room Superior with Pool View
Carregar totes les fotos de: Suite with Street View

Suite with Street View
Carregar totes les fotos de: Room Superior with River View

Room Superior with River View
Carregar totes les fotos de: Suite Junior with Street View

Suite Junior with Street View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ricardo Palma 159, Belén, Loreto
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Dorado Classic Hotel
El Dorado Classic Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 103 opinions
Preu actual: 54 €
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 35 PEN per dia. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 PEN per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 PEN per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 PEN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20493528328
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Samiria Jungle
Best Western Plus Samiria Jungle Hotel Iquitos
Samiria Jungle Hotel Iquitos
Samiria Jungle Iquitos
Best Western Plus Samiria Jungle Iquitos
Best Western Plus Samiria Jungle
Samiria Jungle Hotel
Best Western Plus Samiria Jungle Hotel
Cyan Samiria Jungle Hotel
Samiria Jungle Hotel Hotel
Samiria Jungle Hotel Belén
Samiria Jungle Hotel Hotel Belén
Preguntes freqüents
Opinions: Samiria Jungle Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nagy
Viatge en grup, Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lol




Nagy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jen
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Patricia
Viatge en grup
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Patricia
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Julieta, Maribel
Viatge en grup
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julieta
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Margarita
4 de nov. de 2024
Margarita
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge en parella
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viesturs
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viesturs
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Coleton, Edmonton
Viatge en parella
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Coleton
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Alfonso
Viatge en família
29 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfonso
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
19 d’abr. de 2024
Daniel
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Philip
10 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Philip
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
CARLOS ALBERTO
Viatge de negocis
14 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ubicacion y atencion exelente
CARLOS ALBERTO
Estada d’1 nit (maig 2021)
2/10, Horrible
VICTOR HUGO
Viatge de negocis
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
They won't even know what is Hotels.com
VICTOR HUGO
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
Giovanni
22 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Giovanni
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
ana
Viatge en família
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo bien
ana
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
stephenclarke
Viatge en família
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
stephenclarke
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Ani, Lima
Viatge en família
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ani
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
javier
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estadia corta en Iquitos
javier
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Bhila, New Jersey
Viatge en grup, Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bhila
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Luis
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Luis
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)