Hotel La Casona
Hotel a Iquitos amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Casona





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
9 d’ag. - 10 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un cobrellit
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Un cobrellit
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Fitzcarrald 147, Iquitos, Loreto, 16001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Dorado Classic Hotel
El Dorado Classic Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 102 opinions
Preu actual: 55 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 USD per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Número de registre de l’allotjament: 20493604105
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel La Casona Iquitos
La Casona Iquitos
Hotel Casona Iquitos
Hotel Casona
Casona Iquitos
Hotel La Casona Hotel
Hotel La Casona Iquitos
Hotel La Casona Hotel Iquitos
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Casona
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Julio
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Julio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maddy
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maddy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en grup
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
david
2 de des. de 2024
Good location
david
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
gilberto
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gilberto
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Matt
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matt
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mikhail
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikhail
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
William, Redcliff
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en família
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Robert
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ildiko
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ildiko
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Begzod
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Begzod
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Stephen
29 de gen. de 2023
Stephen
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Nilas
26 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilas
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
James, Miami
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Gordita, Lima
Viatge en família
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordita
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)