Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament De Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Grand)

Habitació Deluxe (Grand)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.86, Jalan Dato Lau Pak Khuan, Taman Ipoh, Ipoh, 31400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

REGALODGE HOTEL & SPA
REGALODGE HOTEL & SPA
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 115 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ipoh
De Hotel Ipoh
De Hotel Hotel
De Hotel Hotel Ipoh
Preguntes freqüents
Opinions: De Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CINDY
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CINDY
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Mark
Viatge en grup
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reasonable short stay
Mark
Estada de 2 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Gavin, Surrey
17 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavin
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
YinKwong
Viatge de negocis
4 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ipoh Garden
YinKwong
Estada de 4 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Cheong Chuan
13 de febr. de 2020
Cheong Chuan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Patrisia
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrisia
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
SHANG PAING
2 de nov. de 2019
SHANG PAING
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
LEE
20 d’oct. de 2019
Moderate stay
LEE
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Colin
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colin
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Gloria
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
My stay
Gloria
Estada de 3 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Francis, Malacca
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Francis
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Fong
4 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fong
8/10, Bo
Johnny, Singapore
31 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Centrally located
Johnny
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
wong, sungai petani, kedah
31 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wong
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Haslizal
12 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De Hotel
Haslizal
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice and economic place to stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Leo
10 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leo
Estada de 4 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Yen Yee
25 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yen Yee
Estada d’1 nit (set. 2017)