Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Awanastay Ipoh





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
10 dormitoris
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
10 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
10 dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17 Persiaran Sri Ampang 13, Kampung Seri Ampang, Ipoh, Perak, 31350
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel 18, Ipoh Aeon Mall
Hotel 18, Ipoh Aeon Mall
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Servei d’habitacions
6.4 de 10, 31 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35 MYR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30.00 MYR només l'anada (entre 3 i 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Awanastay Ipoh Hotel
Awanastay Hotel
Awanastay Ipoh
Awanastay
Awanastay Ipoh Ipoh
Awanastay Ipoh Hotel
Awanastay Ipoh Hotel Ipoh
Preguntes freqüents
Opinions: Awanastay Ipoh
Opinions
4,8
5,0/10
Neteja
5,4/10
Personal i servei
4,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei
Regreted it
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
2/10, Horrible
Azan Shah
2 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azan Shah
4/10, Deficient
amy, jb
22 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
amy
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kind Owner but Difficult to Find
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
11 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació