ADLERS Hotel
Hotel que admet animals de companyia a Innsbruck amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ADLERS Hotel





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 192 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Suite panoràmica

Suite panoràmica
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(34 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Panoramic Suite

Panoramic Suite
Carregar totes les fotos de: Panorama Deluxe Double Room

Panorama Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Panorama Superior Double Room

Panorama Superior Double Room
Panorama Classic Double Room
Presidential King Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bruneckerstraße 1, Innsbruck, Tirol, 6020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Stage 12 Hotel by Penz
Stage 12 Hotel by Penz
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 778 opinions
Preu actual: 176 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per adult i 11 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 18 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Adlers Hotel
Adlers Hotel Innsbruck
Adlers Innsbruck
Hotel Adlers
ADLERS Hotel Hotel
ADLERS Hotel Innsbruck
ADLERS Hotel Hotel Innsbruck
Preguntes freqüents
Opinions: ADLERS Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
kavitha
Viatge en parella
7 de juny de 2025
kavitha
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sindhura
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sindhura
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vikas
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Vikas
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lindsey
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsey
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lukas
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Natchanon
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natchanon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kate
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kate
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
4 d’abr. de 2025
Jacqueline
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vikram, San Francisco
29 de març de 2025
Vikram
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aleksandra
29 de març de 2025
Aleksandra
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Henric
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TOP Hotel


Henric
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Randi
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hotel next to train station
Randi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JONGWAN
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JONGWAN
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
pam
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
pam
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kerstin
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kerstin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ingolf
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingolf
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Meredith
24 de febr. de 2025
Meredith
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johann
22 de febr. de 2025
Johann
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alan
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels