Incheon Airtel
Hotel al centre a Incheon amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Incheon Airtel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
7,8 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3, Sindosinam-ro 149beon-gil, Jung-gu, Incheon, Incheon, 400-833
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Air Relax
Hotel Air Relax
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25000 KRW.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Incheon Airtel
Incheon Airtel Hotel
Incheon Airtel Hotel
Incheon Airtel Incheon
Incheon Airtel Hotel Incheon
Preguntes freqüents
Opinions: Incheon Airtel
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Guangming
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Guangming
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
??
Viatge en grup
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




??
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
yuko
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yuko
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
izumitani
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
izumitani
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUMA
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Noriko
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 6 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Johnny
28 de juny de 2025
Johnny
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUMA
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMA
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
MISAKI, Okayama
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MISAKI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KOTORI
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOTORI
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
won b
Viatge de negocis, Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
won b
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julianna
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing!
Julianna
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Naoko
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jason
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Decent
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SACHI
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SACHI
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Masayuki
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masayuki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xuechun
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xuechun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thayná
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thayná
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf, Birmingham
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKARI
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKARI
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tsuji
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsuji
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Noriko
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sangcheol
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sangcheol
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Fuka
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fuka
Estada d’1 nit (abr. 2025)