Hotel MARI
Hotel a Incheon amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel MARI





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, diversos llits

Habitació doble o amb dos llits individuals, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22, Michuhol-daero 733beon-gil, Nam-gu, Incheon
Sobre aquest allotjament
Hotel MARI
Allotjaments similars

INCHEON BED STAYTION
INCHEON BED STAYTION
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 23 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Phoenix Incheon
Phoenix Incheon
Hotel MARI Incheon
MARI Incheon
Hotel MARI Hotel
Hotel MARI Incheon
Hotel MARI Hotel Incheon
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel MARI
7,4
Bo
7,0
Neteja
8,0
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheng Noi
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheng Noi
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
youngsu
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
youngsu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viyah
25 d’ag. de 2024
Viyah
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Wonseok
11 d’abr. de 2022
Wonseok
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Albert
28 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Albert
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
ALEX
9 de set. de 2021
ALEX
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
오래된 큰방
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
19 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Jessica, 台灣
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Michael
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Elias
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Festival visit
Elias
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Miyuki
7 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
もっと清潔感があれば良いホテルになれますよ^^
Miyuki
Estada de 2 nits (maig 2018)








