Good Moments sharehouse
Alberg a Incheon amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Good Moments sharehouse





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9th Floor #902, 11, Geomdan-ro, 769 Beon-gil, Seo-gu, Incheon, 22620
Sobre aquest allotjament
Good Moments sharehouse
Allotjaments similars

Hotel MiMi
Hotel MiMi
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Sala d’estar/menjador
9.0 de 10, Fantàstic, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20000 KRW per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 10000.0 KRW per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Better Guest House Hostel Incheon
Better Guest House Incheon
Better Guest House
Better Guest House Hostel
Better Guest House
Better Guest House Hostel
Good Moments sharehouse Incheon
Good Moments sharehouse Hostel/Backpacker accommodation
Good Moments sharehouse Hostel/Backpacker accommodation Incheon
Preguntes freqüents
Opinions: Good Moments sharehouse
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Samantha
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Wing Yee
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wing Yee
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
moto, 大阪市中央区道頓堀
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
moto
Estada de 3 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
工事始まった bad timing だったよ
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
ธนภรณ์
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ธนภรณ์
Estada de 3 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de jul. de 2017
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
貧乏, 府中在住
17 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
格安!貧乏旅行長期滞在に最適。
貧乏
Estada d’1 nit (jul. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
위치가 안좋음
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
CHINGHE
18 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편리하고 안전함
CHINGHE
6/10, Acceptable
chang hoo
11 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
chang hoo
10/10, Excel·lent
NAN, 大阪
30 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
休閒度假合適
NAN
8/10, Bo
seguchi, 日本
21 de juny de 2016
ベターゲストハウス
seguchi
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
とにかく不便
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Maria Elinor, Manila, Philippines
7 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place!
Maria Elinor
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
K. Cruz, Cheongju, South Korea
27 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

