Hotel da Ilha
Hotel per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït 
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel da Ilha





Opinions
8,0 sobre 10, 
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó o pati 
Pati 
Mobiliari individual 
Aire condicionat 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Capçal de dutxa tipus cascada 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati 
Pati 
Mobiliari individual 
Aire condicionat 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Capçal de dutxa tipus cascada 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati 
Pati 
Mobiliari individual 
Aire condicionat 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Capçal de dutxa tipus cascada 
Bany privat 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Joao Batista Dos Santos, 162, Ilhabela, SP, 11630-000
Sobre aquest allotjament
Hotel da Ilha
Allotjaments similars

Pousada Chalé Suisso
Pousada Chalé Suisso
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 77 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu. 
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació. 
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions 
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada 
L’allotjament també es coneix com a
Hotel da Ilha Ilhabela
Hotel da Ilha
Hotel Da Ilha Ilhabela, Brazil
Hotel da Ilha Hotel
Hotel da Ilha Ilhabela
Hotel da Ilha Hotel Ilhabela
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel da Ilha
8,0
Molt bo
7,6
Neteja
7,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Marilena de Souza Ribeiro
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marilena de Souza Ribeiro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
HUMBERTO TOGASHI
14 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
HUMBERTO TOGASHI
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Denise
14 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SANDRO
13 de juny de 2025
SANDRO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Murilo
27 de maig de 2025
Murilo
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Fatima de Lima Silva
25 de maig de 2025
Fatima de Lima Silva
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
LAURENICE MARTINS
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
LAURENICE MARTINS
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cristiano
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiano
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Tayara
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Tayara
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Mais atenção na limpeza
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel chique.
Douglas
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tais Mara
28 d’abr. de 2025
Tais Mara
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MICHAEL
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHAEL
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcos Reginaldo Amaro
23 d’abr. de 2025
Marcos Reginaldo Amaro
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aiala
22 d’abr. de 2025
Aiala
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Cristiano
22 d’abr. de 2025
Cristiano
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeane
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jeane
Estada de 4 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Vanessa
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vanessa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Lídia Mar de Mello
4 d’abr. de 2025
Lídia Mar de Mello
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Cleudinei batista da Silv
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Cleudinei batista da Silv
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rosangela
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosangela
Estada de 4 nits (febr. 2025)








