FR Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Jardí Botànic San Jorge

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Cuina
  • S’admeten animals
  • Spa
  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació amb dos llits individuals

9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Balcó o pati
Menjador independent
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Taula de menjar
  • 37 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals grans

Habitació doble estàndard

10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Balcó o pati
Menjador independent
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Taula de menjar
  • 36 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Balcó o pati
Menjador independent
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Taula de menjar
  • 50 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Apartament familiar, 2 dormitoris

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Balcó o pati
Menjador independent
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Taula de menjar
  • 77 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit de matrimoni

Suite prèmium

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Balcó o pati
Menjador independent
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Taula de menjar
  • 60 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Carrera 5 #29-41, Edificio M-30, Ibagué, Tolima, 730006

Què hi ha als voltants

  • Estadi Manuel Murillo Toro - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Jardí Botànic San Jorge - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Teatre Tolima - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Universitat de Tolima - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Plaça de Bolívar - 3 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport d'Ibagué-Perales (IBE): a 20 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pan & Pasta - ‬9 minuts a peu
  • ‪El Fogon Antioqueño - ‬6 minuts a peu
  • ‪Asadero Coma Carne - ‬7 minuts a peu
  • ‪Tamales De Saldaña Don Floro - ‬10 minuts a peu
  • ‪Centro Social Cadiz - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

FR Hotel

Hotel amb Jardí Botànic San Jorge a prop
FR Hotel, amb Universitat de Tolima i Museu Panòptic d'Ibagué a poca distància, ofereix un esmorzar gratuït típic de la regió, una terrassa i un centre comercial a les instal·lacions. Dona't el gust amb un massatge amb pedres calentes, una exfoliació corporal i un tractament corporal a l'spa de les instal·lacions. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un jardí i una perruqueria a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Magatzem d'equipatge, sala de banquets i caixa forta a la recepció
  • Espais de cotreball, assistència turística i per a la compra d'entrades i sales de reunions
Característiques de l'habitació
A FR Hotel, totes les habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i caixes fortes amb espai per a portàtils. També s'inclouen altres avantatges com espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Bressols gratuïts i bressols de viatge
  • Cuines amb frigorífics/congeladors grans i utensilis de cuina, vaixella i coberteria
  • Televisors de pantalla plana de 42 polzades amb canals per satèl·lit
  • Balcons o patis, armaris robers o de rebost i menjadors independents

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • Bar o cafeteria
  • Pícnic privat
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Centre comercial
  • Gimnàs
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol a l'habitació
  • Bressol de viatge
  • Bugaderia
  • Cuina a l'habitació
  • Frigorífic congelador de mida estàndard a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Menjador independent a l'habitació
  • Taula de menjador

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • 40 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Espai de cotreball

Exterior

  • En una reserva natural
  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Spa complet

  • Bany turc
  • Exfoliacions corporals
  • Massatges amb pedres calentes
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 42 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Cuina
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic congelador de mida estàndard
  • Menjador independent
  • Productes de neteja
  • Servei de xampany
  • Taula de menjador
  • Tovallons de paper

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 64999 COP per animal de companyia per nit.
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 12 kg per animal de companyia)
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 80000.0 COP per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 64999 COP per animal de companyia per nit.
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % del preu de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • Càrrec pel llit addicional: 80000.0 COP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 153050
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

FR Hotel Hotel
FR Hotel Ibagué
FR Hotel Hotel Ibagué

Preguntes freqüents

FR Hotel accepta animals de companyia?

Sí, FR Hotel admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 12 kg cadascun. Es cobra una taxa de 64999 COP per animal de companyia i per nit.

Quant costa aparcar a FR Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a FR Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa del 50 % per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a FR Hotel?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba FR Hotel?

Aquest hotel amb spa a prop de l'aeroport i és a menys de 3 km de les atraccions següents: Jardí Botànic San Jorge, Museu Panòptic d'Ibagué i Parc Centenari. Conservatori de Tolima i Centre Comercial La Estación Ibaguétambé són a menys de 5 km.

Opinions

Opinions: FR Hotel

8,8

Excel·lent

9,0

Neteja

9,0

Comoditats

8,8

Personal i servei

9,0

Respecte al medi ambient

9,2

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 73 de 104 opinions
Puntuació 8: Bo. 9 de 104 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 104 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 104 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 104 opinions

Opinions

8/10, Bo

Michael

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was perfectly adequate for our needs; staff was good; however room was not fully clean including stained pillows in the room.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

6/10, Acceptable

NELSON

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
No hay servicio de restaurante en la noche, tardanza en el aseo de la habitación.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Jaime, Bogota

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Maria

Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Although the hotel is very nice, they do not maintain good cleanliness, nor do they take care of the guests who are already staying there. The restaurant has very good service and good food, and it looks clean and pleasant. They have security in the parking lot, and overall, the employees are kind.
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Super friendly staff. Gym next door. Restaurant in the hotel (not expensive given the quality of the food and variety of the menu). Despite being right off a major street, the room was quiet. Very spacious and inviting. Will likely book again if visiting the area. Located across the street from a small business vendor mall.
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Hernando

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo mejor, el desayuno excelente, mejor la atención de su personal, en especial Andrea del restaurante. Muy gentiles !
Estada de 2 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Judith

Què no li ha agradat: Personal i servei
Customer service was very deficient. It’s as if they don’t know how to respond to customer complaints. Atención al cliente es muy deficiente en este hotel.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Raul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una excelente opción para descansar, una excelente atención, muy limpio, excelente decoración, las habitaciones son muy cómodas, únicamente para tener en cuenta, el sonido de la demás habitaciones se filtran.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Brayan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

martha l

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Amparo

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente!!

El hotel fue excelente, la habitación maravillosa, la atención de cinco estrellas y el desayuno exquisito. ¡Sin duda volveremos! ✨
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

OPENRENT

Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Juan Manuel

Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Fernando

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy buena propiedad
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Bryan

Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FR Hotel is a solid choice if you go to Ibague. We were on the third floor, same as the spa and the restaurant, and it had a unique charm to it as i walked around. The room was as shown in Expedia's listing as "Premium Suite". High ceilings, tall doors to the patio which had a nice view of the mountains. The staff wore smiles from the front desk to the restaurant. There was an issue getting hot water into the hot tub, but someone came up quickly to help and after some tinkering we had hot water. The restaurant is covered but open to the outside. For breakfast, there were 3 main options and several other things to self serve. We were satisfied. We didn't get to use the spa. Overall, FR Hotel gets a thumbs up from me.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Andrés F.

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Disaster

They didn’t clean my room and I was there for two nights/three days.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Simon

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

KEITH

Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

LILIANA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Anibal Mauricio

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muy bueno

Un hotel con todos los servicios de primera calidad
Estada de 3 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Rodolfo

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Personal le falta capacitación El proceso de check in y check out terriblemente demorado. Hotel cómodo y limpio pero falta capacitación en personal.
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Shizu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Roberto Emilio

Estada de 5 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Arturo

Viatge en família
It was a very hyped location but nothing was up to par. Spa is very unattended, breakfast buffet (included) is very mediocre in terms of quality of food and attitude of the staff. Drinks are watery and my mom got food poisoned on christmas. Doggy treatment was good and that's always a plus.
Estada de 5 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

michael

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
La manager o duena del hotel necesita hacer un curso de modales como tratar al cliente. Por error del personal tube q cambiar de habitacion la cual fue pagada. Pero esto pasa x no saber darle un entrenamiento apropiado y dejar sola una persona q es nueva atendet la reception. Y mucho mas cliente q me hospedado otras oportunidades en este hotel
Estada de 5 nits (des. 2024)