Empedrada Ranch & Lodge - Hotel Asociado Casa Andina
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i piscina coberta
Galeria de fotos de l’allotjament Empedrada Ranch & Lodge - Hotel Asociado Casa Andina





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, 2 llits dobles

Habitació tradicional, 2 llits dobles
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni, vistes al jardí

Habitació superior, 1 llit de matrimoni, vistes al jardí
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Piscina d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la vall

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la vall
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Piscina d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes a la vall

Habitació doble superior, vistes a la vall
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Piscina d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, 1 llit de matrimoni gran

Habitació tradicional, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mz s/n Lt. A2 Fundo La Empedrada, Huaura, Huaura, 15135
Sobre aquest allotjament
Empedrada Ranch & Lodge - Hotel Asociado Casa Andina
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Empedrada Lodge Caral
Empedrada Caral
Empedrada Lodge
Empedrada Ranch & Lodge - Hotel Asociado Casa Andina Hotel
Empedrada Ranch & Lodge - Hotel Asociado Casa Andina Huaura
Preguntes freqüents
Opinions: Empedrada Ranch & Lodge - Hotel Asociado Casa Andina
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Antônio
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom para “desligar-se” do mundo




Antônio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Julieta
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Julieta
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Joseph
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Joseph
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge en grup, Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Damian
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damian
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en parella
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Margarita
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valle de caral



Margarita
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge en família
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jorge
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Charles, Cocoa
Viatge en grup
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lawrence
28 de març de 2024
Lawrence
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
jose luis
19 de febr. de 2024
jose luis
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Ernesto
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ernesto
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Paola
Viatge en família
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Richard, Tucson
11 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Richard
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en grup
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
JEAN PIERRE
Viatge en grup
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente estadía
JEAN PIERRE
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Karen
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karen
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
Bret
27 d’ag. de 2023
Bret
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Hugo
17 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
carlos
19 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Franziska
Viatge en grup
2 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
FRANCISCO
Viatge en parella
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FRANCISCO
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Martina
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo mejor!

Martina
Estada de 2 nits (ag. 2022)