Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Huánuco





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jr. Dámaso Beraún 775, Huánuco, Huánuco, 10001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Paraíso L&M
Hotel Paraíso L&M
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
Preu actual: 19 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 PEN per persona l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20104151524
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hotel Huánuco Huanuco
Grand Huánuco Huanuco
Grand Hotel Huánuco Hotel
Grand Hotel Huánuco Huánuco
Grand Hotel Huánuco Hotel Huánuco
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Huánuco
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Garry
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Garry
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sixto Angel
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
confortable y centrico
Sixto Angel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Christina
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
jaime
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jaime
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
OSCAR
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
OSCAR
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Joseph
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Gregg
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregg
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
rosa
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen descanso
rosa
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Joel Antonio
Viatge de negocis, Viatge en família
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel Antonio
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Joe
7 de gen. de 2024
Joe
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Francine
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francine
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
mvaltree
Viatge en parella
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
mvaltree
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
JOSE
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
JOSE
Estada de 4 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Alexander
Viatge de negocis
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Alexander
Viatge de negocis
3 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
ALEJANDRO
Viatge de negocis
24 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
ALEJANDRO
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Barry
Viatge en grup
10 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Barry
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Abel
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abel
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
MELVYN
8 de maig de 2022
MELVYN
Estada de 3 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Milka
Viatge en grup
8 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful inner patio!
Milka
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
melvyn
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

melvyn
Estada de 2 nits (febr. 2022)