Galeria de fotos de l’allotjament My Vimarn Hua Hin





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 71 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, accés a la piscina

Habitació doble Deluxe, accés a la piscina
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

83/165 Soi Mooban Nongkae, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan , 77110
Sobre aquest allotjament
My Vimarn Hua Hin
Allotjaments similars

Kiang Haad Beach Hua Hin
Kiang Haad Beach Hua Hin
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 983 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
1 d’oct. - 2 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 350 i 350 THB per adult, i entre 175 i 175 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
My Vimarn Hotel
My Vimarn
My Vimarn Hua Hin Hotel
My Vimarn Hua Hin Hua Hin
My Vimarn Hua Hin Hotel Hua Hin
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: My Vimarn Hua Hin
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Chayanis
Viatge en família amb nens petits
5 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chayanis
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Junior Cesar
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Peaceful & nice


Junior Cesar
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahnna
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahnna
Estada de 9 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gabriel
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 9 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Henrik
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mange børn og andre en hotellet gæster ved poolen
Henrik
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Muhayo
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhayo
Estada de 7 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Robert
Viatge en parella
26 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 13 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
brad
18 de gen. de 2024
brad
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
David, Dunfermline
2 de juny de 2023
David
Estada de 7 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Pascal
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Claes
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
7 näter på the lodge
Claes
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Ole
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel fin service
Ole
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Alan
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vimarn Heaven.
Alan
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Jong Hee
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
영유아 동반 가족에 추천
Jong Hee
Estada de 3 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)