HECO Colmar Nord - ex Première Classe
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Expo Colmar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HECO Colmar Nord - ex Première Classe





Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Mariafeld, ZA Rosenkranz, Houssen, 68125
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Primo Colmar Centre
Hotel Primo Colmar Centre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
6.8 de 10, 996 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6.20 EUR per adult i 3.20 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec per entrada tardana: 20 EUR, per les entrades entre les 21:00 i les 23:00.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Premiere Classe Colmar Nord Houssen
Premiere Classe Nord Hotel Houssen Colmar
Premiere Classe Colmar Nord Houssen Hotel
Bonsai Colmar Etape Houssen
Hôtel HECO Colmar Nord
HECO Colmar Nord ex Première Classe
Premiere Classe Colmar Nord Houssen
HECO Colmar Nord - ex Première Classe Hotel
HECO Colmar Nord - ex Première Classe Houssen
HECO Colmar Nord - ex Première Classe Hotel Houssen
Preguntes freqüents
Opinions: HECO Colmar Nord - ex Première Classe
Opinions
6,0
6,4/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
5,2/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Yuliya
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuliya
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Andrea
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Liem
27 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liem
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Jerome
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jerome
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Abdollah, Frankfurt
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdollah
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Julien
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Déconseillé


Julien
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Arthur
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arthur
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ashley N
29 de març de 2025
Ashley N
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Frank
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Vincent
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Séjour à bas prix.
Vincent
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ariane
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ariane
Estada de 8 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Kristina
Viatge en família
1 de març de 2025
Kristina
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Jennifer
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible
Jennifer
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jean-Marc
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Marc
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Loic
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Loic
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Rainer
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rainer
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
ouassini
25 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ouassini
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Maribel
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribel
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Yohandrith
6 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Yohandrith
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Philippe
Viatge en família amb nens petits
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Maria
Viatge en parella
28 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Clément
24 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Propreté à revoir
Clément
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Emma
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
FABIENNE
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABIENNE
Estada d’1 nit (des. 2024)