Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Soho
Galeria de fotos de l’allotjament Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
20 de gen. - 21 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Mini)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Mini)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Mini)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Mini)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació (Midi)

Habitació (Midi)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Maxi)

Suite júnior (Maxi)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Mini)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Mini)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(29 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (Mini)

Habitació amb dos llits individuals superior (Mini)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Hennessy Road, Wanchai, Hong Kong
Sobre aquest allotjament
Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Allotjaments similars

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000 HKD per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 220 HKD per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 450.0 HKD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Onyx Clean (Onyx Hotels).
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
OZO Hong Kong
OZO Wesley
OZO Wesley Hong Kong
OZO Wesley Hotel
OZO Wesley Hotel Hong Kong
Wesley Hong Kong
Wesley OZO
OZO Wesley Hong Kong Hotel
OZO Wesley Hong Kong
Ying'nFlo Wesley Admiralty Hong Kong
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
21 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Francois
19 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Francois
Estada de 9 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIDA
Viatge de negocis
12 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIDA
Estada de 5 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
RINA
4 de des. de 2025
RINA
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Carrie
Viatge de negocis
2 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carrie
Estada de 4 nits (nov. 2025)
2/10, Horrible
jungkun
23 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
jungkun
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Verónica
18 de nov. de 2025
Verónica
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret
Viatge de negocis
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 10 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiki
9 de nov. de 2025
Toshiki
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Anita
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
HYEKYOUNG, Yongin
29 d’oct. de 2025
HYEKYOUNG
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
XINGYU
26 d’oct. de 2025
XINGYU
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Franziska
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Bowei
29 de set. de 2025
Bowei
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Dickson
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dickson
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
chung hang
Viatge en família
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chung hang
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Owen
Viatge en parella
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Owen
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yukio, Las Vegas
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukio
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
MASAKI
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASAKI
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsuan Han
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hsuan Han
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Haravtar Singh
11 de set. de 2025
Haravtar Singh
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Asako
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Asako
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ming Ni
8 de set. de 2025
Ming Ni
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Tin Sang
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tin Sang
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
mitsue
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mitsue
Estada d’1 nit (ag. 2025)








