Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Soho
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (Mini)

Habitació amb dos llits individuals superior (Mini)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Maxi)

Suite júnior (Maxi)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Mini)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Mini)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació (Midi)

Habitació (Midi)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Mini)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Mini)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Mini)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Mini)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hong Kong Ocean Park Marriott Hotel
Districte Sud
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 123 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Hennessy Road, Wanchai, Hong Kong
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000 HKD per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 220 HKD per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 450.0 HKD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Onyx Clean (Onyx Hotels).
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
OZO Hong Kong
OZO Wesley
OZO Wesley Hong Kong
OZO Wesley Hotel
OZO Wesley Hotel Hong Kong
Wesley Hong Kong
Wesley OZO
OZO Wesley Hong Kong Hotel
OZO Wesley Hong Kong
Ying'nFlo Wesley Admiralty Hong Kong
Preguntes freqüents
Opinions: Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kanako
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanako
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Queenie
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Queenie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Katherine Chelsea Cheng
Viatge de negocis, Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Katherine Chelsea Cheng
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Kurt
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Kurt
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gordon
25 de maig de 2025
Gordon
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAM WING, MARKHAM
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
KAM WING
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daehong
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daehong
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mimi
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mimi
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Emily
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steven, Ft Myers
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Masashi, Ichikawa
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Masashi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jacqueline
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
10/10, Excel·lent
Erika
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chen
16 d’abr. de 2025
Chen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Urs
16 d’abr. de 2025
Urs
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jacqueline
14 d’abr. de 2025
Jacqueline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jessica
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Stewart, Birchgrove
12 d’abr. de 2025
Stewart
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
JUN
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
JUN
Estada de 2 nits (abr. 2025)