Amfitrió particular
Mihn Suites Ben Thanh
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Mercat Ben Thanh
Galeria de fotos de l’allotjament Mihn Suites Ben Thanh





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

141/1 Ly Tu Trong, District 1, Ho Chi Minh City, 710000
Sobre aquest allotjament
Mihn Suites Ben Thanh
Allotjaments similars

California Saigon Hotel & Rooftop Pool
California Saigon Hotel & Rooftop Pool
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 278 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000.00 VND.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500000.00 VND només l'anada.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Mihn Suites Ben Thanh Hotel
Mihn Suites Ben Thanh Ho Chi Minh City
Mihn Suites Ben Thanh Hotel Ho Chi Minh City
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Mihn Suites Ben Thanh
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,8
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Dominique, Bochum
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
JUAN
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
JUAN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Brenda
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good for what I needed.
Brenda
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Think twice
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
WENCHIEH
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
WENCHIEH
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ELODIE
30 de març de 2025
ELODIE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lien, RESTON
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lien
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danville
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Danville
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
takeshi
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takeshi
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 12 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Stephen
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very decent place
Stephen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Quynh
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quynh
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marida
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marida
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefano
Viatge en grup
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefano
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
alfred
Viatge en parella
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alfred
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROAKI
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROAKI
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKAAKI
1 de des. de 2024
TAKAAKI
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Harumi
Viatge en parella
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harumi
Estada de 3 nits (nov. 2024)








