Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament May Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 1 dormitori

Suite familiar, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

JW Marriott Hotel & Suites Saigon
Districte 1
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 309 opinions
Preu actual: 160 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28-30 Thi Sach St., Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City, 70000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Silverland Mây Hotel
Silverland Mây Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 324 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 420000 VND per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 470000.0 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la piscina, a les instal·lacions de fitness i a la banyera d'hidromassatge als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hotel May
May Ho Chi Minh City
May Hotel
May Hotel Ho Chi Minh City
May Hotel Hotel
May Hotel Ho Chi Minh City
May Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Preguntes freqüents
Opinions: May Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 13 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
hunjik
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ㅗㅇ후기
hunjik
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Anchana
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Anchana
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良かったです。


Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Shih Hao
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shih Hao
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Seung Jong
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seung Jong
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
AKIRA
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AKIRA
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
KANGJOON
Viatge de negocis
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KANGJOON
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Tiina
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiina
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Tiina
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiina
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
HoanVu
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
HoanVu
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Mikael
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra boende
Mikael
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
steve
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
steve
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
KENSUKE
Viatge en família
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KENSUKE
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Chi Chen
Viatge de negocis
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi Chen
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Chia Hsiang
14 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
這麼多次的住宿最差的一次
Chia Hsiang
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
使いやすい、コスパの良いホテルです。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)