Bay Hotel Ho Chi Minh

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb una terrassa superior i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Òpera de Ho Chi Minh

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Restaurant
  • Piscina
  • Bar
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació superior, sense finestres

8,0 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació empresarial

El més destacat

Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 30 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat (King)

8,8 sobre 10
Excel·lent
(21 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat

8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Superior Queen Room

  • Capacitat per a 2

Business King Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Double Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
7 Ngo Van Nam Street, District 1, Ho Chi Minh City

Què hi ha als voltants

  • Riu Saigon - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Centre Comercial Vincom - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Òpera de Ho Chi Minh - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Ajuntament de Ho Chi Minh - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Zoo i Jardí Botànic de Saigon - 14 minuts a peu - 1.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de ferrocarril de Saigon: 13 min en cotxe
  • Estació de Ga Binh Trieu: 19 min en cotxe
  • Ho Chi Minh (SGN-Aeroport Internacional de Tan Son Nhat): a 9 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Quán Bụi Central - ‬1 minuts a peu
  • ‪Le Méridien Club Lounge - ‬3 minuts a peu
  • ‪Dalcheeni - ‬1 minuts a peu
  • ‪Latest Recipe - ‬2 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Bay Hotel Ho Chi Minh

Hotel de 4 estrelles amb Òpera de Ho Chi Minh a prop
Bay Hotel Ho Chi Minh, amb Centre Comercial Vincom i Riu Saigon a poca distància, ofereix una terrassa superior, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Chic Restaurant, ofereix esmorzars, dinars, sopars i àpats lleugers. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un gimnàs i un centre de conferències a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre d'entrada exprés
  • Premsa gratuïta al vestíbul, assistència turística i per a la compra d'entrades i servei de recepció obert les 24 hores
  • Magatzem d'equipatge, porter o grum i sala de banquets
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'esmorzar, de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Totes 251 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat, així com altres avantatges, per exemple, articles de minibar gratuïts i barnussos. A les opinions dels clients es diuen coses molt bones de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 06:30 a 22:00 amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: 250.000 VND per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Chic Restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (75 metres quadrats d'espai)
  • Sala de reunions

Exterior

  • Mobles a l'aire lliure
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 16 plantes
  • Construït l'any 2016
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar ple i gratuït
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 500000.0 VND per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250000 VND per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200000 VND per persona l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1200000 VND l'anada i la tornada (fins a 18 anys).
  • Càrrec pel llit addicional: 500000.0 VND per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Bay Hotel Ho Chi Minh Ho Chi Minh City
Bay Hotel Ho Chi Minh
Bay Ho Chi Minh Ho Chi Minh City
Bay Hotel Ho Chi Minh Hotel
Bay Hotel Ho Chi Minh Ho Chi Minh City
Bay Hotel Ho Chi Minh Hotel Ho Chi Minh City

Preguntes freqüents

Bay Hotel Ho Chi Minh té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Bay Hotel Ho Chi Minh accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Bay Hotel Ho Chi Minh?

Bay Hotel Ho Chi Minh no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Bay Hotel Ho Chi Minh?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Bay Hotel Ho Chi Minh?

Registre de sortida: migdia.

Bay Hotel Ho Chi Minh ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 06:30-22:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1200000 VND per persona.

On es troba Bay Hotel Ho Chi Minh?

Aquest hotel és a Districte 1, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Òpera de Ho Chi Minh, Riu Saigon i Centre Comercial Vincom. Ajuntament de Ho Chi Minh i Plaça Saigon també són a menys de 15 min.

Opinions: Bay Hotel Ho Chi Minh

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 485 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 345 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 106 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 34 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 30 de 1000 opinions

9,0/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,2/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Rafael

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The lobby is medium size, people have to use and sit in the restaurant if checking in or out. The restaurant is about twice the size of the lobby. Breakfast was good. The rooms are cleaned with great view of the river. The restrooms and shower is in the room, with glass as divider. The only issue is the hotel is next to Main Street or highway, which is bit noisy, minus the building construction across the street. There are plenty of restaurants next to hotel.
Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Scott

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location. Close to everything. Clean with a decent breakfast
Estada de 6 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Simon Alejandro

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thank you to Vincent in front office, the stay was great, room a little smell from the carpet
Estada d’1 nit (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Huyen Tram

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Personal, egal ob es die Rezeption, das Restaurant oder das Housekeepingwar, war unfassbar freundlich. Jeder einzelne war sehr zuvorkommend, hilfsbereit und immer extrem freundlich. Besonders hervorheben möchte ich unser Housekeeping, Tuyêt. Für mich ist die Sauberkeit in einem Hotelzimmer mit eines der wichtigsten Punkte. Das war wirklich immer gegeben! Und wenn man ihr begegnete, war Tuyêt auch immer freundlich und zuvorkommend. Das gab uns immer ein sehr gutes Gefühl Wir waren 14 Tage Gast in diesem Hotel und haben uns immer gut aufgehoben gefühlt.
Unser Ausblick
Das Zimmer
Estada de 12 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Georgel Leontin, Tokyo

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good and
Estada de 2 nits (nov. 2025)

6/10, Acceptable

Hau Yan

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Yes, everything seemed okay in respect with the prices. No complaints.
Estada de 5 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Ota

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
とても満足しました
Estada de 3 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

yoshikazu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
チェックイン前、チェックアウト後に荷物を預かってもらえた。
Estada de 2 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Jamil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

YANG

Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Toshiki

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Stephen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Close to everything
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Donald, Vancouver

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good breakfast with a variety of options. Buffet style. Good coffee. Friendly and efficient staff
Estada de 9 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Stephen

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great customer services
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Manuele

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rooftop bar was closed. This was the only reason we booked here. So was disappointed. But the staff were great and hotel is decent.
Estada de 5 nits (oct. 2025)

6/10, Acceptable

TAKANORI

Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

DANNY, Lexington

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great place to stay! Thanks.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Marc

Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

pengfei

Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Toilet issues then broken weak air con!

Stayed at this hotel 5 plus times over the years but this trip hotel showed its age! First room toilet wouldn’t flush from entry for 3 days of them trying plunge and no other rooms available! They finally changed us rooms but then the new room the air con wouldn’t work nearly as good as other room! Had keep window curtains closed to help keep Sun out, they came and changed filter for a few days trying to fix then did a third Mainteance to it while we was out! Being on long trip and used to heat from are home area we didnt want to keep repacking so stayed in room. Staff did what they could and where nice as usual!
Estada de 8 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Ricardo Armando

Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Diana

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stained filthy carpet, had to change 2 out of 6 rooms as stunk of mould and damp. Staff extremely reluctant to change rooms, or help with taxi or tours. Worst hotel experience we have had. Rooftop bar staff lovely. Extensive breakfast but room too small for peak time. Wouldn't recommend.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Tsuyoshi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

周囲に飲食店が多い

立地条件がかなりいいです! 周囲に日本の飲食店がかなり多いです、地下鉄駅も近く、川沿いで夜景が綺麗で、いろいろ便利でした。
Estada de 5 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

jehyuk

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Hanana

Estada de 4 nits (ag. 2025)