Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dolphin Hotel Annex





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Engdahlsvej 7B, Herning, Midtjylland, 7400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Lynggaarden
Hotel Lynggaarden
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 400 DKK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
CenterHotel.dk Hotel Herning
CenterHotel.dk Hotel
CenterHotel.dk Herning
CenterHotel.dk
Dolphin Hotel Annex Hotel
Dolphin Hotel Annex Herning
Dolphin Hotel Annex Hotel Herning
Preguntes freqüents
Opinions: Dolphin Hotel Annex
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernt
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernt
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Birgitte
26 d’oct. de 2022
Birgitte
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Katrine
20 d’oct. de 2022
Katrine
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Iris
19 d’oct. de 2022
Iris
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jens Andreas
5 de juny de 2022
Jens Andreas
Estada d’1 nit (juny 2022)
4/10, Deficient
Malene
11 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Malene
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Stine Moesby
Viatge en família
15 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lækker mad og dejligt ophold.
Stine Moesby
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
Michael
Viatge de negocis
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Bent
Viatge de negocis
16 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
POSCA
Bent
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Hanne
Viatge en família
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanne
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Kirsten
Viatge en família
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kirsten
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Jesper
3 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ingen morgenmad grundet COVID-19.
Jesper
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Brian Kjær
Viatge de negocis
13 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian Kjær
Estada de 2 nits (nov. 2020)
2/10, Horrible
Claus
Viatge de negocis
16 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada de 3 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Krestian
11 de set. de 2020
Krestian
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Judith
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Judith
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Johnny
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Johnny
Estada d’1 nit (juny 2020)
4/10, Deficient
Thanusan
31 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thanusan
Estada de 4 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Troels
Viatge en grup
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Troels
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Kissy
Viatge en família
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kissy
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Brian
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Brian
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Mette
Viatge de negocis
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada d’1 nit (gen. 2020)