Dolphin Hotel Annex

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Herning amb esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Dolphin Hotel Annex

Esmorzar diari d'estil bufet gratuït
Detall de l'interior
Interior
Escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Àrea exterior de l'allotjament

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació individual

El més destacat

Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Engdahlsvej 7B, Herning, Midtjylland, 7400

Què hi ha als voltants

  • MCH Herning Kongrescenter - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
  • DGI Huset Herning - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Centre d'Exposicions MCH Herning - 5 minuts en cotxe - 7.1 km
  • MCH Arena - 6 minuts en cotxe - 8.4 km
  • Jyske Bank Boxen - 6 minuts en cotxe - 9.0 km

Com moure’s per la zona

  • Herning (XAK-Herning Train Station): 3 min en cotxe
  • Aeroport de Karup (KRP): a 23 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬20 minuts a peu
  • ‪Sunset Boulevard - ‬9 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬3 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬4 minuts a peu
  • ‪Cafe Fry HerningCentret - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Dolphin Hotel Annex

Hotel al districte comercial
Dolphin Hotel Annex ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Dolphin Hotel Annex, totes les habitacions inclouen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Danès, anglès i alemany.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de 06:00 a 09:00 de dilluns a divendres i de 08:00 a 10:30 els caps de setmana

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Sense ascensor (allotjament d'una planta)

Més serveis

  • 1 edifici
  • 1 planta
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera

Altres

  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
L'entrada no es fa a l'allotjament; per efectuar-la, ves a: [Dolphin Hotel Herning, Engdahlsvej 14-16]
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari d'entrada habitual rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer el registre d'entrada i la informació sobre la recollida de les claus; rebuda de l'amfitrió

Mètodes d’accés

L'amfitrió et rebrà i recollida de claus

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 400 DKK per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 30 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
Només en determinades habitacions; és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 400 DKK per animal de companyia per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

CenterHotel.dk Hotel Herning
CenterHotel.dk Hotel
CenterHotel.dk Herning
CenterHotel.dk
Dolphin Hotel Annex Hotel
Dolphin Hotel Annex Herning
Dolphin Hotel Annex Hotel Herning

Preguntes freqüents

Dolphin Hotel Annex accepta animals de companyia?

Sí, Dolphin Hotel Annex admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 30 kg cadascun. Es cobra una taxa de 400 DKK per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Dolphin Hotel Annex?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Dolphin Hotel Annex?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Dolphin Hotel Annex?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Dolphin Hotel Annex?

Aquest hotel es troba a la zona comercial i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Platja del Llac Holtbjerg, Museu Carl-Henning Pedersen & Else Alfelts i Via University College. Museu d'Art Contemporani de Herning i Església Oberta també són a menys de 2 km. Birk Centerpark Station és a 26 min a peu i Herning Station, a 26 min.

Opinions: Dolphin Hotel Annex

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 21 de 83 opinions
Puntuació 8: Bo. 45 de 83 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 83 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 83 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 83 opinions

8,0/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Jesper

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Som messedeltager et helt ok hotel til overnatning og morgenmad. Venligst personale, men et i årene kommet hotel.
Estada de 3 nits (abr. 2023)

10/10, Excel·lent

Bernt

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
👍👍
Estada de 2 nits (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

Birgitte

Estada d’1 nit (oct. 2022)

8/10, Bo

Katrine

Estada d’1 nit (oct. 2022)

8/10, Bo

Iris

Estada d’1 nit (oct. 2022)

8/10, Bo

Jens Andreas

Estada d’1 nit (juny 2022)

4/10, Deficient

Malene

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Virkelig slidt hotel- alt for dyrt i forhold til standard.
Estada d’1 nit (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Stine Moesby

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Lækker mad og dejligt ophold.

Havde bestilt 2-vær. Men landede i en lejlighed pga opgradering. Dejlig overraskelse og dejlig lejlighed. Morgenmaden var lækker lækker. Med alt hvad man kunne ønske sig. Lå lige op ad motorvej men det kunne slet ikke høres indenfor. Så let at komme dertil og derfra.
Estada d’1 nit (març 2022)

10/10, Excel·lent

Jan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Spindelvev i flere hjørner på rommet , korridor luktet mugg og laken ble ikke skiftet
Estada de 2 nits (oct. 2021)

4/10, Deficient

Michael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Bent

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

POSCA

Dejligt praktisk sted til en enkelt overnatning. Det der skal virke, virker
Estada d’1 nit (set. 2021)

8/10, Bo

Hanne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)

8/10, Bo

Kirsten

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)

4/10, Deficient

Jesper

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Ingen morgenmad grundet COVID-19.

Der var morgenmad med i prisen for opholdet, som så ikke serveres på grund af Corona. Så burde prisen også reflektere en pris uden morgenmad.
Estada d’1 nit (març 2021)

8/10, Bo

Brian Kjær

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint som forventet
Estada de 2 nits (nov. 2020)

2/10, Horrible

Claus

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2020)

10/10, Excel·lent

Krestian

Estada de 2 nits (set. 2020)

8/10, Bo

Judith

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2020)

4/10, Deficient

Johnny

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

4/10, Deficient

Thanusan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 4 nits (jul. 2020)

8/10, Bo

Troels

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2020)

8/10, Bo

Kissy

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2020)

8/10, Bo

Brian

Viatge de negocis
Estada de 2 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Mette

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotellet er rigtig fin til den pris - rent og pænt
Estada d’1 nit (gen. 2020)